بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

سرنوشت نه‌چندان مبهم اوسیمن پس از خرید لوکاکو؛ او یک فرشته بود!

سرنوشت نه‌چندان مبهم اوسیمن پس از خرید لوکاکو؛ او یک فرشته بود!

سرنوشت نه‌چندان مبهم اوسیمن پس از خرید لوکاکو؛ او یک فرشته بود!
پاری‌سن‌ژرمن جدی‌ترین مشتری جذب اوسیمن است اما هنوز توافقی به دست نیامده!
سرنوشت نه‌چندان مبهم اوسیمن پس از خرید لوکاکو؛ او یک فرشته بود! به گزارش خبری فا به نقل از فوتبال ۳۶۰، مراسم رونمایی از روملو لوکاکو در ناپولی به زودی انجام می‌شود و شهر ناپل مهاجم شماره ۹ جدیدش در فصل گذار تحت هدایت آنتونیو کونته را خواهد شناخت. روملو لوکاکو که به مبلغ ۳۰ میلیون یورو از چلسی به مقصد ناپولی رسیده، مهاجم مورد علاقه کونته است و ویکتور اوسیمن، بهترین مهاجم ناپولی در فصل فتح اسکودتو دیگر جایی در ترکیب تیم ندارد.
اوسیمن تابستان ۲۰۲۰ با شکسته شدن رکورد نقل‌وانتقالات ناپولی به جمع پارتنوپی رسید و فصل ۲۳-۲۰۲۲ موفق شد هم حسرت فتح اسکودتو در ناپل پس از ۳۳ سال را پایان بخشد و هم خود با به ثمر رساندن ۲۶ گل، عنوان آقای گل سری آ را به نام خود زده و نخستین آفریقایی برنده این عنوان نام گرفت.

پیام واضح حضور لوکاکو

با حضور لوکاکو در ناپولی، بعید است ویکتور اوسیمن جایی در ترکیب ناپولی تحت هدایت آنتونیو کونته پیدا کند اما ماندنش در جمع پارتنوپی و تحمل رقابت با روملو لوکاکو چندان غیرممکن به نظر نمی‌رسد. اوسیمن که چند ماه قبل قرارداد جدیدی با ناپولی به امضا رسانده بود، بند فسخی به ارزش ۱۳۰ میلیون یورو در قراردادش می‌بیند و چنین موضوعی، خرید او برای هر باشگاهی را کمی دشوار خواهد ساخت.
اوسیمن هدفی جز بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا ندارد و در این مسیر، پاری‌سن‌ژرمن مشتری دست به نقد او به حساب می‌آید اما پاریسی‌ها چندی پیش درخواست جذب همزمان کواراتسخلیا و اوسیمن با بسته پیشنهادی به ارزش مجموعاً ۲۰۰ میلیون یورو را داده بودند و حالا  برای جذب این بازیکن به‌تنهایی باید مبلغی بالغ بر صد میلیون یورو هزینه کنند.

رئیس تخفیف می‌دهد؟

اوسیمن در جمع پارتنوپی فصل گذشته همچون شیری غران در قفس و بی‌خطر بود و  این فصل همزمان با حضور تیمش در بازی‌های ابتدایی فصل در خانه نشسته و به انتظار پیشنهاد تیم‌ها، اخبار را دنبال می‌کند! البته  اوسیمن در قرارداد جدید دستمزدی به ارزش سالیانه ۱۰ میلیون یورو دریافت می‌کند و ناپولی هم به هر قیمتی حاضر به نگه داشتن او خارج از ترکیب تیم نخواهد بود.
اوسیمن اگر پیشنهادی قانع کننده نداشته باشد، کمینه نیم فصل را باید حتی خارج از ترکیب تیم در شهر ناپل باقی بماند. این مهم نه برای ستاره نیجریایی خوشایند است و نه برای باشگاه ایتالیایی! اوسیمن تابستان فصل گذشته پیشنهاد ۱۵۰ میلیون یورویی از پاریس داشت اما آقای رئیس اجازه جدایی او را صادر نکرد و اکنون در برهه ابتدایی فصل، ستاره فصل قهرمانی عملاً تیم ندارد و در سمت مقابل، سرنوشتش در دستان خودش نیست!

آرسنال در کمین

پاریس بعید است بند فسخ را به طور کامل پرداخت کند و در فاصله کمتر از یک هفته مانده به پایان نقل‌وانتقالات تابستانی، ناپولی و رئیس خاصش به انتظار پیشنهادی نزدیک به صد میلیون یورو از جانب پاریس برای اوسیمن خواهند ماند. باشگاهی که کیلیان امباپه را به صورت رایگان از دست داد، مایل به خریداری اوسیمن شده اما پیش از هر چیز باید پیشنهادی نزدیک به صدمیلیون یورو به دست ناپولی رسیده و روی میز اورلیو دی‌لورنتیس قرار گیرد.
همزمان، باشگاه آرسنال  در پس‌زمینه به انتظار نتیجه ندادن مذاکرات پاریس و ناپولی نشسته تا اوسیمن را به لندن بکشد و از طرف دیگر چلسی که نیاز مبرمی به مهاجم شماره ۹ دارد، به سبب سیاست‌های نقل‌وانتقالاتی باشگاه تنها حاضر به جذب اوسیمن به صورت قرضی است. احتمالا این پیشنهاد از طرف ناپولی پذیرفته نخواهد شد.
در نتیجه  تنها باشگاه‌های سعودی قادر به پرداخت تمام و کمال ۱۳۰ میلیون یورو هستند و پاریس اولویت اوسیمن برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا و درخشیدن در جمع شاگردان لوئیس انریکه است. در نهایت همه چیز بستگی به توافق باشگاه فرانسوی و ناپولی طی روزهای آینده دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.