بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

تمهیدات آموزش و پرورش مسجد سلیمان برای جلوگیری و مقابله از شیوع ویروس کرونا

تمهیدات آموزش و پرورش مسجد سلیمان :

جلسه اضطراری شورای معاونان به منظور اتخاذ تمهیدات آموزش و پرورش مسجد سلیمان برای جلوگیری و مقابله از ویروس کرونا برگزار شد.

تمهیدات آموزش و پرورش مسجد سلیمان

جلسه اضطراری شورای معاونان به منظور اتخاذ تصمیمات آموزش و پرورش مسجد سلیمان برای جلوگیری و مقابله از ویروس کرونا برگزار شد.

به گزارش خبریفا به نقل از خبر آنلاین،  جانمراد داودی مدیر آموزش و پرورش مسجدسلیمان گفت: با هدف یافتن مناسب‌ترین مواضع و راهکارهای مبارزه با شیوع بیماری کرونا جلسه اضطراری شورای معاونان برگزار شد.

او افزود: در این نشست اضطراری تهمیداتی از جمله؛ ثبت نام نکردن دانش آموزان متقاضی ادامه تحصیل در مدارس آموزش و پرورش مسجدسلیمان تا اعلام رسمی پایان اپیدمی کرونا از سوی وزارت محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برخورد انضباطی با دانش آموزانی که طی این مدت مرتکب غیبت می‌شوند و موجه شمرده شدن غیبت‌ها با هماهنگی اولیا دانش آموزان تصمیمات اتخاذ شده در این نشست بود.

داودی رایزنی با ادارات، ارگان‌ها، نهادها و خیّرین در خصوص تهیه لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده جهت مدارس مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه عنوان کرد.

ویروس کرونا اط لحاظ اینکه میتواند تا یک هفته در بدن فرد ناقل بدون علائم باشد به همین دلیل خطرناک می باشد و انتقال خیلی سریعی دارد به همین دلیل باید خیلی مراقب باشیم و فاصله اجتماعی را رعایت کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.