بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

سوالات کرونایی خود را از ۴۰۳۰ بپرسید

سوالات کرونا

سوالات کرونایی :

استاندار کرمان در رابطه با سوالات کرونایی گفت: به زودی شماره تلفن ۴۰۳۰ برای پاسخ به سوالات و راهنمایی های مردم استان کرمان برای ارائه نکات بهداشتی جهت مبارزه با ویروس کرونا شروع به کار خواهد کرد.

دکتر “محمدجواد فدایی” ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آمادگی استان کرمان برای مقابله با ویروس کرونای جدید خبر داد و گفت: فعلا مورد ثابت شده ای از ابتلا به ویورس کرونای جدید در استان کرمان مشاهده نشده است.

استاندار کرمان با بیان اینکه از نیمه اول بهمن ماه بیمارستان های افضلی پور و شهید بهشتی را برای افراد مشکوک به این بیماری در کرمان اختصاص دادیم تصریح کرد: در جلسه صبح امروز شورای تامین استان، کارگروه‌های مشخصی برای کنترل و مبارزه با کرونا ویروس در استان کرمان تشکیل شده است.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم جهت مبارزه با این بیماری گفت: به زودی شماره تلفن ۴۰۳۰ برای پاسخ به سوالات و راهنمایی های مردم استان کرمان برای ارائه نکات بهداشتی جهت مبارزه با ویروس کرونا شروع به کار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، رییس روابط عمومی وزارت بهداشت ساعت ۱۳ امروز چهارشنبه هفتم اسفندماه در بیان آخرین آمارهای کووید- ۱۹ در کشور گفت:‌ بررسی‌های انجام شده از روز گذشته تا پیش از ظهر امروز روی موارد مشکوک کووید- مشخص کرد که ۴۴ نفر ابتلای قطعی‌ شان به کرونا، تایید شده است و ۴۴ مبتلای جدید هستند که از این تعداد ۱۵ نفر از استان قم، ۹ نفر استان گیلان، ۴ نفر در تهران، یک نفر استان مرکزی، ۳ نفر در خوزستان، ۲ نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در استان کرمانشاه، یک نفر در اردبیل، یک نفر در مازندران، یک نفر در لرستان، دو نفر فارس، یک نفر استان سمنان، دو نفر کهگیلویه و بویراحمد و یک نفر هرمزگان هستند.

وی همچنین گفت: از این ۴۴ نفر جدید چهار نفر فوت کردند و شمار جانباختگان به ۱۹ نفر افزایش یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.