بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

تخریب و بازسازی ۶۵ درصد مدارس همدان انجام شده است

 

تخریب و بازسازی مدارس همدان - خبریفا

تخریب و بازسازی ۶۵ درصد مدارس همدان:

مدیرکل اداره نوسازی مدارس همدان از تخریب و بازسازی ۶۵ درصد مدارس همدان خبر داد . به گزارش خبریفا فرزاد تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در برنامه پنجم توسعه کشور ۵ میلیارد دلار اعتبار از محل صندوق ذخیره ارزی برای تخریب، بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس فرسوده در سطح کشور تعیین شد که کار اجرایی آن از سال ۸۶ در کشور و به تبع استان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه نیز این موضوع مورد توجه قرار گرفت گفت: در این برنامه برای تخریب، بازسازی و نوسازی مدارس ۳ میلیارد دلار از صندوق ذخیره ارزی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل اداره نوسازی مدارس همدان با بیان اینکه از سال ۸۶ از محل این اعتبار با توجه به وضعیت مدارس استان بر اساس شناسنامه فنی مدارس توزیع اعتبارات انجام شده است افزود: خوشبختانه عملکرد خوبی را در این راستا در قالب برنامه تخریب، بازسازی، و نوسازی داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۵ درصد از مدارس استان دارای پایداری هستند و نیاز به تخریب، بازسازی و مقاوم‌سازی ندارند خاطرنشان کرد: ۳۵ درصد از تخریب، بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس باقی مانده که امیدواریم طبق برنامه ۶ توسعه کشور از محل منابع استانی و ملی و کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز انجام شود.

تیموری با بیان اینکه امسال ۹.۵ میلیارد تومان اعتبار تخریب، بازسازی و نوسازی مدارس در سطح استان داریم که در تمام شهرستان‌ها تعریف شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.