بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ۹۸ – ۹۹ منتشر شد + جزئیات

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ۹۸ – ۹۹ و نحوه و تاریخ و زمان برگزاری آزمون ضمن خدمت فرهنگیان منتشر گردید. دوره های ضمن خدمت فرهنگیان که با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود و مدت زمان این دوره ۲۴ ساعت است.

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

 

برای ثبت نام دوره ضمن خدمت فرهنگیان که به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، در سال جاری (اردیبهشت‌ ماه و بهمن ماه) در سامانه LTMS وزارت آموزش و پرورش و توسط کارشناسان ضمن خدمت هر استان انجام شد. ثبت نام‌ کنندگان دوره های محتوای آموزشی دوره را در سامانه مدیریت یادگیری رایادرس lms.rayadars.com دریافت می نمایند. هر سال ‌برای هر مبحث (تربیت، تربیت قرآنی، سیاسی اجتماعی، مشاوره) ۴ مرحله آزمون برگزار می شود و مجموع نمرات کسب شده در طول آزمون های میان دوره‌ای،‌ قسمتی از نمره نهایی را تشکیل خواهند داد، لذا همه فراگیران باید در تمام آزمون ها شرکت نمایند تا بتوانند، نمره کامل دوره را دریافت کنند.

 

 

 

 

برای دانلود لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

نحوه برگزاری آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

در رابطه با نحوه برگزاری آزمون ضمن خدمت فرهنگیان باید بگوییم که این آزمون در هر نوبت برگزاری به صورت دوره تک مرحله ای اجرا و برگزار خواهد شد. و برگزاری آزمون در نیمه اول و نمیه دوم هر سال خواهد بود.

زمان برگزاری آزمون ضمن خدمت فرهنگیان ۹۸

زمان برگزاری آزمون ضمن خدمت فرهنگیان دو بار در سال ۹۸، خواهد بود نوبت اول در اردیبهشت ماه سال ۹۸ برگزار شد. زمان دقیق آزمون ضمن خدمت نوبت دوم سال ۹۸ هنوز تعیین نشده است. آزمون ها در سه تایم و بازه زمانی برگزار می شوند. مراحل آزمون که به صورت الکترونیک برگزار می شود، در یک روز و سه بازه زمانی مختلف برگزار خواهد شد، انتخاب زمان آزمون در اختیار فراگیران است و هر فراگیر در هر مرحله فقط می‌تواند در یکی از زمان‌ها در آزمون شرکت کند. تاریخ و زمان دقیق آن در حال حاضر مشخص نیست.

نمره قبولی در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

نمره قبولی در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان ۱۲ از ۲۰ است و به شرکت کنندگانی که بتوانند در این دوره نمره قبولی کسب نمایند،‌ گواهی دوره ضمن خدمت ۲۴ ساعته ارائه می گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.