بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

ممنوعیت طلاق تا پایان سال ۹۸ به علت شیوع ویروس کرونا (کووید-۱۹)

ممنوعیت طلاق تا پایان سال 98 - خبریفا

ممنوعیت طلاق تا پایان سال ۹۸ به علت شیوع ویروس کرونا (کووید-۱۹)

ممنوعیت طلاق تا پایان سال ۹۸ به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری زوجین متقاضی طلاق، سامانه تصمیم تا پایان امسال غیرفعال شد. به گزارش خبریفا به نقل از خبرینو، فرزاد گوهر دهی مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: در ادامه اقدامات صورت گرفته در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و بمنظور سلامت مراجعین و کارکنان، مطابق با دستورالعمل‌های کشور، ثبت نام در سامانه تصمیم تا اطلاع ثانوی صورت نمی‌پذیرد.

 

 

او افزود: سامانه تصمیم جهت نوبت دهی اینترنتی درخواست طلاق توافقی، طلاق یکطرفه به درخواست زوج و یا زوجه توسط سازمان بهزیستی کشور راه اندازی شده است که لازم است تا افراد پس از اخذ نوبت، به مراکز مداخله بمنظور کاهش طلاق مستقر در اورژانس اجتماعی، مراکز مشاوره تحت نظارت سازمان بهزیستی و کلینیک‌های مددکاری اجتماعی مراجعه نمایند و بصورت حضوری از خدمات روانشناختی و مددکاری اجتماعی برخوردار گردند که این امر منجر به تردد و ازدحام می‌شود.

مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: از آنجاییکه یکی از راه‌های انتقال ویروس کرونا، حضور در فضای بسته و با فاصله‌ی نزدیک از افراد دیگر است بهترین تصمیم عدم ثبت نام و پذیرش زوجین متقاضی طلاق تا مساعد شدن شرایط است که این اقدام در راستای تصمیات بهزیستی کشور است و در سامانه فوق نیز قید شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.