بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

درمان رایگان ایثارگران / درمان مطئمن و بدون هزینه آزادگان و ایثارگران

درمان رایگان ایثارگران - خبریفا

درمان رایگان ایثارگران :

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس در رابطه با درمان رایگان ایثارگران با انتقاد از اینکه ایثارگران و آزادگان همچنان در حوزه درمان به ویژه بیمه تکمیلی با مشکلات حادی روبرو هستند، گفت: فرزندان تعداد زیادی از آزادگان شغل ندارند.

علی اکبر کریمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت به گزارش خبریفا، در مورد وضعیت حمایت از آزادگان و ایثارگران، گفت: آزادگان نماد مقاومت ملت ایران هستند، سال‌ها تحت شکنجه های روحی و جسمی دژخیمان بعثی بودند و بسیاری از آنها به افتخار و درجه جانبازی نائل آمدند.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی افزود: آزادگان با مشکلات جسمی حاد مواجه هستند به ویژه اینکه اغلب آنها پا به سن گذاشتند البته طی سال‌ها تلاش‌هایی برای رفع مشکلات معیشتی، شغلی، تحصیلی و درمانی آنها صورت گرفته اما همچنان فرزندان تعداد زیادی از آزادگان با مشکل اشتغال مواجه هستند.

 

 

 

 

وی ادامه داد: همچنین آزادگان در حوزه درمان به ویژه بحث بیمه تکمیلی نیز مانند سایر ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا با مشکلات حادی روبرو هستند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه سه هفته پیش موضوع بیمه تکمیلی ایثارگران در نشستی با حضور شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح و پیگیری شد، گفت: آقای شهیدی وعده داد که در چهارشنبه همان هفته نشستی را با حضور چند نفر از اعضای کابینه دولت از جمله آقای نوبخت برگزار خواهند کرد تا تامین کسری‌های مالی تعیین تکلیف شود اما هنوز نتیجه را به فراکسیون منعکس کرده‌اند.

بیمه تکمیلی ایثارگران را پیگیری خواهیم کرد/ لازم باشد باز هم نشست برگزار می‌کنیم

کریمی یادآور شد: ما در اولین فرصت این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و اگر لازم باشد جلسات دیگری برگزار خواهیم کرد تا در این رابطه از سوی دولت اقدامات شایسته‌ای انجام شود و مشکلات حوزه درمان ایثاگران و آزادگان رفع شود؛ به طور قطع حق آنها است که با که حداقل از درمان مطئمن و بدون هزینه برخوردار شوند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.