بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

بازگشت به کار ایثارگران بازنشسته و اعمال یک مقطع تحصیلی بالاتر

بازگشت به کار ایثارگران بازنشسته - خبریفا

بازگشت به کار ایثارگران بازنشسته و اعمال یک مقطع تحصیلی بالاتر

به گزارش خبریفا حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در رابطه با بازگشت به کار ایثارگران بازنشسته گفت، در پاسخ به پرسشی مبنی بر استفساریه مطرح شده در کمیسیون اجتماعی در خصوص بازگشت به کار ایثارگران بازنشسته، گفت: براساس ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری که برای بکارگیری بازنشستگان درنظرگرفتند، قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان شامل افرادی نظیر ایثارگران و جانبازان بالای ۷۰ درصد نمی‌شود.

نماینده مردم رباط‌ کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یک مقطع تحصیلی بالاتر نیز به افرادی که در شرایط کنونی شاغل هستند، پرداخت می‌شود، اما از زمان تصویب قانون که سال ۹۶ بوده است یا از امسال که استفساریه مورد تایید واقع شده است، براساس نظر اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی و معاونت حقوقی مجلس این قانون باید از سال ۹۶ اجرا شود.

 

 

 

 

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نیز قانون یک مقطع تحصیلی بالاتر را از سال ۹۶ اجرا کرده و به کارمندان مجلس که مشمول این قانون قرار می‌گرفتند ابلاغ کرده است.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: البته این قانون عطف به ماسبق نمی‌شود، بنابراین نمی‌توان آن را به بازنشستگان ایثارگر قبل از سال ۹۶ تسری داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.