بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

واریز ۲۹۴ میلیارد ریال به فرهنگیان بازنشسته آذر ماه / سخنان مهدی نیکدل در این رابطه

واریز ۲۹۴ میلیارد ریال به فرهنگیان بازنشسته - خبریفا

واریز ۲۹۴ میلیارد ریال به فرهنگیان بازنشسته

به گزارش خبری فا به نقل از مهر، مهدی نیکدل در رابطه با واریز ۲۹۴ میلیارد ریال به فرهنگیان بازنشسته با اعلام این خبر گفت: در آذر ماه امسال ۲۵۲۲ نفر از دوم آبان تا اول آذر بازنشسته شده و سهم الشرکه خود شامل سهم عضو، سهم دولت و سود حاصل از فعالیت‌های اقتصادی موسسه را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: حدود ۸۸ میلیارد ریال این مبلغ را خود فرهنگیان عضو طی سنوات خدمت واریز کردند و حدود ۲۴ میلیارد ریال آن نیز از محل سهم دولت پرداخت شده و مابقی معادل ۱۸۲ میلیارد ریال حاصل سودآوری فعالیت‌های اقتصادی صندوق ذخیره فرهنگیان است.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد: این رقم تمام دریافتی فرهنگیان مذکور نیست زیرا سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ پس از برگزاری مجمع موسسه و تقسیم سود بین اعضا به حساب فرهنگیان بازنشسته مذکور واریز و به حساب فرهنگیان عضو نیز منظور می‌شود. بنابراین لازم است فرهنگیان بازنشسته، حساب بانکی مرتبط با صندوق ذخیره فرهنگیان را برای دریافت سود یکساله فعال نگه دارند.

نیکدل توصیه کرد: اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان پس از بازنشستگی، می‌توانند به عضویت خود در موسسه ادامه داده و از سودآوری ناشی از سرمایه‌گذاری‌های کلان، به ویژه در حوزه پتروشیمی بهره‌مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.