بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

دیدار با خانواده معظم شهدا امری ضروری است / سخنان حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید مهدی قریشی

دیدار با خانواده معظم شهدا امری ضروری است - خبریفا

دیدار با خانواده معظم شهدا امری ضروری است

دیدار با خانواده معظم شهدا امری ضروری است به گزارش خبری فا به نقل از ایثار؛ حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید مهدی قریشی۲۰ بهمن ماه، در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت:

حفظ جایگاه ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های جوان بسیار حائز اهمیت بوده و زندگی جامعه ایرانی و اسلامی بر مبنای ارزش‌ها و آموزه‌های دینی بنا شده است.

وی افزود: در چنین جامعه‌ای ایثار و شهادت برای دین الهی با ارزش‌ترین و بالاترین جایگاه را دارد پس همه مسئولین باید در حفظ و تقویت این جایگاه تلاش فراوانی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، بیان کرد: خانواده‌های شهدا و به‌ویژه مادران و پدران شهدا و ایثارگران دارای مقام بسیار والایی هستند که انتظار میرود مسئولین در رسیدگی و تجلیل از مقام شامخ بزرگان بیشتر اهتمام ورزند.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران به‌عنوان ولی نعمتان کشور مهم و ضروری است. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی،تصریح کرد: همه مدیران و مسئولین باید به‌خوبی بدانند که مدیون خون شهدا هستند و باید با برنامه‌ریزی منظم در طول سال در خدمت خانواده‌های محترم بوده و برای حل مشکلات آن‌ها تلاش کنند.

وی گفت: انتظار میرود خاطرات، آثار و مشی زندگانی و سلوک معنوی شهدا به صورت‌های متنوع در قالب‌های هنری، سمعی و بصری در فضای مجازی در اختیار نسل آینده قرار بگیرد تا این فرهنگ اصیل برای همیشه ماندگار شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.