بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

اعطای تسهیلات برای سربازان غایب متاهل بالای یک‌سال کرمانشاهی

اعطای تسهیلات برای سربازان غایب متاهل بالای یک‌سال کرمانشاهی - خبریفا

اعطای تسهیلات برای سربازان غایب متاهل بالای یک‌سال کرمانشاهی

اعطای تسهیلات برای سربازان غایب متاهل بالای یک‌سال کرمانشاهی به گزارش خبریفا به نقل از مهر، علی اشرف نجفی ظهر امروز در نشست خبری اعزام مشمولان خدمت سربازی که در سالن جلسات ساختمان وظیفه عمومی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد:

مشمولانی که دارای برگ اعزام به خدمت در تاریخ اول و سوم اسفند سال ۹۹ هستند به صورت تجمیعی در تاریخ شنبه ۲ اسفند باید خود را به معاونت وظیفه عمومی معرفی کنند.

وی با اشاره به وضعیت مشمولان غایب بالای یک سال غیبت، افزود: در صورت مراجعه مشمولان غایب بالای یکسال به مراکز انتظامی پرونده برای آنان تشکیل و به مراجع قضائی برای تعیین وضعیت ارجاع داده می‌شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان تسهیلات در نظر گرفته شده برای غایبین متأهل بالای یکسال در صورت ارائه درخواست اعزام به خدمت تصریح کرد: در صورت متأهل بودن، این افراد از کسر خدمت ۲ ماهه و برای هر فرزند سه ماه کسر خدمت علاوه بر خدمت در شهر محل سکونت دریافت می‌کنند.

نجفی ادامه داد: در صورت انجام وظیفه به صورت صحیح توسط مشمولان غایب بالای یکسال، کُل اضافه خدمت یا بخشی از آن بخشیده خواهد شد.

وی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در استفاده از ظرفیت سربازان وظیفه خاطر نشان کرد: در این راستا قرارگاه اشتغال و مهارت آموزی در ستاد کل نیروهای مسلح و به تبع آن در استان‌ها راه اندازی شده که سامانه‌های ماهر و ماهرسان از جمله آنها است.

نجفی بیان کرد: سربازانی که قبل از خدمت دارای مهارتی هستند و یا در حین خدمت مهارت کسب کرده‌اند باید در سامانه ماهر و همچنین سربازانی که سال ۹۷ الی ۹۹ خدمت آنها به پایان رسیده می‌توانند با ثبت نام در سامانه ماهرسان از تسهیلات در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.