بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

دانلود سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو به کارگردانی پیمان قاسم خانی و محسن چگینی

دانلود سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو - خبریفا

دانلود سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو

دانلود سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو با کیفیت عالی بلوری ۴k

دانلود سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو به کارگردانی پیمان قاسم خانی و محسن چگینی

Download Khub Bad Jelf Peyman GhasemKhani

 

سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو – Khub Bad Jelf Series

سال ساخت: ۱۳۹۹ | پخش: ۱۳۹۹ | پخش کننده: فروشگاه فیلم خبریفا

نویسنده: مهراب قاسم خانی | تهیه کننده: محسن چگینی | کارگردان: پیمان قاسم خانی و محسن چگینی

ژانر : طنز

زبان : فارسی

مخاطب : بزرگسالان

توضیحات فیلم:

خوب بد جلف سریال جدید شبکه نمایش خانگی پیمان قاسم خانی که پس از دو نسخه از فیلم سینمایی تبدیل به سریال شد. سریال خوب بد جلف محصول سال ۹۹ که ادامه ی سری دوم فیلم سینمایی آن «خوب بد جلف ۲ ارتش سری» می باشد. «خوب، بد، جلف ۳»  به اندازه کافی ماجرا و سکانس‌های خنده دار دارد. فکر می‌کنم حدود ۱۵ قسمت می‌شود و با همین بازیگران سابق و بازیگران جدیدی جلوی دوربین خواهیم برد.

بازیگران سریال:

امروز پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، امیر مهدی ژوله، گوهر خیراندیش و… لیست به زودی تکمیل می شود.

خلاصه داستان سریال خوب بد جلف:

خلاصه داستان بعد از سکانس قطار در سری دوم فیلم سینمایی اتفاق می افتد.

به نوعی ادامه داستان سر دوم فیلم سینمایی است که پژمان جمشیدی و سام درخشانی به دست طالبان گیر افتاده اند و موضوع سریال از اینجا شروع می شود که این دو بازیگر مشهور باید موفق به بدست آوردن کیک زرد که به دست طالبان افتاده است بشوند و در همین بین اتفاقات جالب و خنده داری رقم میخورد چرا که تیم اعزامی از آمریکا به ایران نیز خواستار بدست آوردن کیک زرد هستند و مجبور می شوند که آن دو بازیگر را نجات دهند و عملیات جدیدی را برنامه ریزی کنند. اگر چه سری دوم این فیلم سینمایی به اندازه سری اول خنده دار و حرفه ای نبود و برای برخی از مخاطبان مسخره بازی به نظر می رسید، اما با اصلاح مشکلاتی که در سری دوم بود این سریال لحظات کمدی و شادی را برای مخاطبان ایجاد میکند که قطعا ارزش دیدن را دارد.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی:

از ۱۰ بهمن ۹۹ (جمعه هر هفته)

نکته:

چنانچه درباره خرید این محصول نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. راه های پشتیبانی: ۱- ایمیل info@salamcinama.ir و ۲- تلگرام @salamcinema_help و ۳- شماره تلفن: ۰۲۱۶۶۰۶۶۱۴۳ (در ساعات اداری)

جهت درک بهتر سریال خوب بد جلف، پیشنهاد داریم که حتما فیلم خوب بد جلف ۲ و ۲ را تماشا کرده باشید. چرا که از آغاز قرار بود فیلم خوب بد جلف ۳ ساخته شود که به دلیل پاندمی کرونا، تصمیم به ساخت سریال شد و در واقع این سریال دنباله فیلم سینمایی خوب بد جلف ۲ ارتش سری است

دانلود سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو - خبریفا

چرا خوب بد جلف ۳ تبدیل به سریال شد ؟

سری دوم و سوم فیلم قرار بود یک سریال ۱۸ قسمتی شود، ۱۱ قسمتش نوشته شده بود اما به مشکلاتی خصوصا مشکلات مالی برخوردیم و در آن مقطع، تصمیم گرفتیم آن را به دو فیلم سینمایی تبدیل کنیم. برنامه‌مان این بود که هر دو را با هم بسازیم ولی پولمان نرسید و گفتیم اول «خوب، بد، جلف۲» را اکران کنیم و بعد سراغ سری سوم برویم. که تصمیم گرفته شد سری سوم فیلم را تبدیل به یک سریال ۱۲ قسمتی کنیم

این سریال از روی قسمت یک و دو «خوب بد جلف» رد می شود. خیلی قصه دارد. حامد کمیلی که قاتل ناجوریه در داستان به تدریج عاشق فیلم‌‌سازی می‌شود یک شب «بوج‌کاسیدی و ساندنس کید» را می‌بیند فردا صبح که پا می‌شود عاشق سینما می‌شود و در این مسیر در حالی که همه پیگیر عملیات‌اند این دوست دارد یک فیلم خوب بسازد و این دو تا را بکند بوچ‌کاسیدی و ساندنس کید که طبیعتا گند می زنند به همه خاطراتی که از آن فیلم داریم!

پخش دو سریال خوب بد جلف و سیاوش در یک روز و ساعت

اتفاق کم سابقه در تاریخ نمایش خانگی پخش دو سریال در یک روز و یک ساعت در یک اقدام کم سابقهدر ساعت ۱۲ روز جمعه دهم بهمن ماه انتشار خود را آغاز می کنند. در سال های ابتدایی تولید سریال پخش کنندگان سعی داشتند تا حد زیادی از انتشار همزمان یا نزدیک به هم یک عنوان جلوگیری کنند. برنامه پخش به گونه ای بود که اگر عنوانی اول هفته منتشر می شد؛سریال دیگر نیمه دوم هفته به پخش می رسید و پخش ده روز یک بار برای تنظیم بازار و کنترل عرضه و تقاضا حفظ می شد.پس از موفقیت سریال «شهرزاد» و پخش منظم هفتگی این سریال در روزهای دوشنبه؛پخش کنندگان به یاد موفقیت این سریال؛ پخش آثار پرستاره و جذاب این بستر را برای روزهای دوشنبه در نظر می گرفتند.

سریال سیاوش به تهیه کنندگی مهدی یاری فضای ملتهب جنوب شهری را دارد و با توجه به علاقه فیلمسازان به قصه گویی در این اقلیم می تواند یکی از آثار مهم امسال نمایش خانگی باشد. سابقه حضورمیلاد کی مرام در نمایش خانگی(به غیر از مسائل سانسور و پخش)نشان داده که می تواند مخاطبان زیادی را جذب خود کند.کارنامه محمدزاده در فعالیت های محدود خود تا حد زیادی قابل تامل است؛ از طرف دیگر بعد از ساخت دو قسمت از فیلم پر مخاطب خوب بد جلف بالاخره شرایط آن فراهم شد تا ادامه این سری فیلم ها در قالب یک سریال ۱۵ قسمتی با زوج موفق درخشانی و جمشیدی ساخته شود. پیمان قاسم خانی که شوخی های قسمت دوم را کمی خاص تر و قابل فهم برای فعالان سینمایی در نظر گرفته بود؛ نوید آن را داده که با یک سریال کمدی مهیج و قصه گو روبه رو خواهیم بود. باید دید کدام سریال قهرمانی درپی روز جمعه را از آن خود می کند.

تیزر سریال خوب بد جلف

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.