بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

اولویت بنیاد شهید پایش سلامت جامعه ایثارگری است / محمد احمدی ذر دیدار با خانواده‌ ایثارگران

اولویت بنیاد شهید، پایش سلامت جامعه ایثارگری است - خبریفا

اولویت بنیاد شهید پایش سلامت جامعه ایثارگری است

به گزارش خبریفا به نقل از ایثار واحد کردستان، محمد احمدی در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان قروه با تاکید بر شان و منزلت والای جامعه ایثارگری، اظهار داشت: جامعه معزز شاهد و ایثارگر، گنجینه‌های پر افتخار دفاع مقدس هستند که حضور آنان در جامعه همواره مایه برکت و یادآور رشادت‌‌ها و جانفشانی‌هایی است که در راه عزت و اقتدار ایران اسلامی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری بنیاد رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگران و رفع دغدغه‌های فکری و مالی آنان است، افزود: شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها ارزش و اهمیت زیادی در جامعه دارند و همه ما مدیون ایثارگری و از خودگذشتگی این عزیزان هستیم.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این رابطه گفت:

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با اشاره به اهمیت پایش سلامت ایثارگران گفت: بررسی، پیگیری و حفظ سلامت جامعه ایثارگری در هر شرایطی از اهمیت بسیاری برخوردار است و همواره رسیدگی به وضعیت درمانی این قشر عزیز اولویت اصلی بنیاد شهید است.

احمدی یادآور شد: جانبازان، والدین شهدا، برخی همسران شهدا و جانبازان در سنین سالمندی قرار گرفته و با افزایش سن جانبازان، جراحت‌های آن‌ها روزبه‌روز فرسایشی می‌شود و به این دلیل، اولویت اول بنیاد شهید، پایش سلامت جامعه ایثارگری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.