بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

ایجاد یک میلیون فرصت شغلی پایدار در یک هدفگذاری ۵ ساله / سخنان احمد حیدری

ایجاد یک میلیون فرصت شغلی پایدار در یک هدفگذاری ۵ ساله - خبریفا

ایجاد یک میلیون فرصت شغلی پایدار در یک هدفگذاری ۵ ساله

به گزارش خبریفا به نقل از دانشگاه آزاد ایجاد یک میلیون فرصت شغلی پایدار در یک هدفگذاری ۵ ساله، احمد حیدری در سفر به استان خراسان رضوی و ضمن بازدید از واحد سبزوار، در جلسه مشترک با نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشینه تاریخی و فرهنگی شهر سبزوار، گفت: مردم سبزوار، بارها با همراهی‌ها، رشادت‌ها و شهادت‌ها، دین خود را به این مرز و بوم ادا کرده‌اند.

نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی دارای پیشینه ارزشمندی در امر خدمت به مردم و نظام هستند و همکاری آن‌ها در پیگیری مطالبات و رشد و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار قابل تقدیر است.

وی تمرکززدایی در دانشگاه آزاد اسلامی را از دستاوردهای این مجموعه بزرگ علمی عنوان کرد و افزود: چنین مجموعه عظیمی که آموزش عالی را به دورافتاده‌ترین نقاط کشور برده و توسعه داده، در سطح دنیا کم‌نظیر است. در کشورهای توسعه‌یافته، از ظرفیت دانشگاه‌ها برای شکوفایی علمی، درآمدزایی و رفع مشکلات و نیازهای مردم استفاده می‌شود.

حیدری با بیان اینکه بومی‌سازی و مهندسی معکوس در بحث فناوری و درآمدزایی، حلقه مفقوده آموزش عالی در کشور است، تصریح کرد: با توجه به این حوزه، دانشگاه‌ها ضمن رهایی از وابستگی به شهریه دانشجویی، می‌توانند تسهیلات مناسب‌تری به کارکنان و اعضای هیأت علمی خود ارائه دهند.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: نگاه دانشگاه آزاد اسلامی به درآمدزایی نگاهی بلندمدت است. این مجموعه بزرگ با ظرفیت‌های بالای خود می‌تواند با هدف‌گذاری ۵ ساله، حدود یک میلیون فرصت شغلی پایدار ایجاد کند.

در ادامه این نشست، علی‌اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشینه غنی سبزوار، گفت: در سال‌های اخیر، یکی از مبناهای توسعه سبزوار، توجه به امر آموزش عالی و توسعه دانش در آن بود.

دانشگاه آزاد اسلامی این شهر یکی از تأثیرگذارترین دانشگاه‌های شرق کشور است و انتظار داریم در این دوره که می‌تواند دوره احیا و سرافرازی دانشگاه آزاد اسلامی نام بگیرد، به واحد سبزوار توجه ویژه‌ای شود.

همچنین معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سفر به استان خراسان رضوی، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور حضور یافت و با کارکنان و اعضای هیأت علمی این واحد دانشگاهی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این نشست بر استفاده از ظرفیت‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید در مسیر تبدیل به دانشگاه حل مسئله گام بردارد و مهارت و کارآموزی را به دانشجویان آموزش دهد.

حیدری خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی توانایی بالندگی نسل بعدی انقلاب اسلامی را دارد. مدیران و مسئولان این دانشگاه به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند تا مطالبات کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان را برآورده سازند. ما در این راه نیازمند تعامل دوطرفه هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.