بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

تواضع و عمل گرایی سرلوحه کار خدمت رسانی در بنیاد باشد

تواضع و عمل گرایی سرلوحه کار خدمت رسانی در بنیاد باشد - خبریفا

تواضع و عمل گرایی سرلوحه کار خدمت رسانی در بنیاد باشد

به گزارش خبریفا به نقل از ایثار واحد مازندران تواضع و عمل گرایی سرلوحه کار خدمت رسانی در بنیاد باشد، نخستین جلسه تخصصی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جدید با حوزه معاونت بهداشت و درمان بنیاد استان در دفتر مدیر کل برگزار گردید.

حجت الاسلام دکتر یوسف پور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران حفظ قداست و جایگاه بنیاد را اصل مهم دانست و گفت: رفتار ما در مقابل ایثارگران عزیز باید با گفتار و عمل ما یکسان باشد.

ایشان کار در حوزه بهداشت و درمان را بسیار حساس و با ظرافت عنوان کرد و اظهار داشت: صبر و تحمل خود را در قبال طرح مشکلات از سوی ایثارگران بالا ببرید تا عزتمند شوید و بیشتر به دنبال حل مسئله باشیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه با دید علمی به مشکلات ایثارگران نگاه کنیم گفت: روحیه خدمت رسانی به ایثارگران عزیز را تقویت و حفظ کنیم و در مقابل صحبت های آنان برخورد متواضانه داشته باشیم.

حجت الاسلام دکتر یوسف پور تصریح کرد: زحمات و تلاش هایی که شما عزیزان برای خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان متقبل می شوید کار پسندیده و مقدسی است که اجرش را خدا می دهد.

اظهارات مدیر کل بنیاد مازندران

مدیر کل بنیاد مازندران اظهار داشت: موضوع درمان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با جدیت پیگیری شود و با توجه به اهمیت سلامت این قشر گرانقدر، این امر مهم در اولویت کار حوزه بهداشت و درمان قرار گیرد.

در این جلسه دکتر سید عباس میر صادقی معاون بهداشت و درمان بنیاد مازندران فعالیت های این حوزه در راستای خدمت رسانی به خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز در بخش درمان، کمیسیون پزشکی، حق پرستاری، بیمه ایثارگران و دارو و تجهیزات پزشکی را تشریح کرد.

دکتر میر صادقی با اشاره به روند خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: ۸۶ هزار تن از ایثارگران استان بیمه مکمل و ۴۰ هزار و ۴۰۴ نفر از این عزیزان عضو بیمه پایه هستند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد مازندران در رابطه با نحوه ارائه خدمات درمانی به جامعه ایثارگری افزود: بنیاد مازندران با ۳۹ بیمارستان ، ۸۸ آزمایشگاه، ۸۲ داروخانه قرارداد دارد.

دکتر میر صادقی در حوزه سلامت ایثارگران گفت: ۷۹ پزشک سلامت طرف قرارداد با بنیاد، امور درمانی ۲ هزار و ۴۰۲ تن از والدین معزز شهدا و ایثارگران با سنین بالا، صعب العلاج را به عهده دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.