بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

هدف بنیاد توسعه ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت است / شعار سال از جانب رهبر فرزانه انقلاب

هدف بنیاد توسعه ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت است - خبریفا

هدف بنیاد توسعه ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت است

هدف بنیاد توسعه ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت است به گزارش خبریفا به نقل از ایثار، سیدعابس حسینی به اتفاق معاونان خود در راستای تحقق شعار سال از جانب رهبر فرزانه انقلاب، از موسسه چند منظوره پژواک به مدیر مسولی فرزند شهید جعفری بازدید کرد و در حاشیه بازدید از این موسسه تازه تاسیس و گفت‌وگو با فرزند شهید ضمن تاکید بر نامگذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها»، عنوان کرد:
کلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) راه را برای تداوم حرکت‌های جهادی در مسیر رونق و جهش تولید، سرفصل جدیدی در سرعت‌بخشی، همّت مضاعف، کار و تلاش شبانه روزی و استفاده از تمام ظرفیت برای حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها و عبور از موانع حوزه تولید را فراهم ساخته است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی اضافه کرد: در همین راستا جامعه ایثارگری استان می‌تواند نقش مهمی در کارآفرینی داشته باشند و بنیاد شهید و امور ایثارگران از ایده‌هایی که فرهنگ، علی‌الخصوص فرهنگ ایثار و شهادت را اشاعه، ترویج و ارتقا می‌بخشد، حمایت می‌کند.
وی بر همین این اساس گفت: بنیاد استان با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تکلیف برای این مهم، درصدد است گام موثرتر از سال گذشته در کنار جهادگران عرصه تولید در استان و در راستای تحقق منویات رهبر عزیز انقلاب (مدظله العالی) و پشتیبانی و رفع موانع تولید به صورت جدی و پیگیری لازم را در سطح استانی و ملی به عمل آورد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی افزود: بدون شک هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی با ایثارگران عزیز در کنار بهره‌مندی از نظرات، پیشنهادات و راهکارهای نخبگان، صاحبان‌نظران و دانشگاهیان، می‌تواند راهگشای عبور از موانع باشد.
حسینی با تأکید بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها جهت حمایت از کارآفرینان شاهد و ایثارگر، اظهار کرد: از جمله مهم‌ترین اولویت‌های بنیاد حمایت از اشتغال‌زایی جامعه هدف بنیاد است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی عنوان کرد: بنیاد در کنار دستگاه‌های متولی امر اشتغال و کارآفرینی، ظرفیت‌های خوبی در حوزه حمایت‌های مشاوره‌ای و تسهیلاتی از کسب و کارهای ایثارگران دارد.
حسینی یادآور شد: کمک به اشتغال پایدار جامعه هدف و کارآفرینان ایثارگر، توسعه طرح‌های خوداشتغالی و کسب و کار، کمک به تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی در حوزه ایثارگری، کمک به توسعه، ترویج و ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت، ارائه مشاوره‌های فنی و تخصصی به ایثارگران در حوزه کسب و کار و… در دستور کار بنیاد قرار دارد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.