بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

رونمایی از سند هویتی کوچه شهید در قم / نام و یاد شهدا عامل ثبات انسان در مسیر رشد و کمال

رونمایی از سند هویتی کوچه شهید در قم - خبریفا

رونمایی از سند هویتی کوچه شهید در قم

به گزارش خبریفا به نقل از ایثار واحد استان قم رونمایی از سند هویتی کوچه شهید در قم، مهندس سعید اوحدی روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت در مراسم کوچه‌های آسمانی؛ سند هویتی کوچه شهید (آیین رونمایی از طرح جدید تابلوهای کوچه‌های مزین به نام و تصویر شهدا) که در شهر قم برگزار شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: امیدواریم خداوند متعال توفیق بهره‌مندی از برکات این ایام به خصوص شب‌های قدر را نصیب همه ما بفرماید.

وی با اشاره به ثبتِ نام شهدا در سردر خیابان‌ها و کوچه‌ها گفت: شهدای ما از هر نوع تبلیغی بی‌نیاز هستند و کمترین احتیاجی به چنین کاری ندارند. خانواده‌های این عزیزان نیز از هر نوع اقدامی بی‌نیاز هستند و این موهبتی برای کشور و مردم ماست که کوچه‌ها و خیابان‌ها مزین به نام این عزیزان شوند.

معاون رییس جمهور افزود: انسان‌ها به صورت ذاتی دارای خصوصیت فراموشی هستند و به همین دلیل ممکن است در مسیر رشد دچار مشکل شوند و وقتی کوی و برزن‌ها را با نام این عزیزان نام‌گذاری می‌کنیم برای این است که با یاد شهدا از مسیر خارج نشویم و فراموشی مانع رشد ما نشود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نامگذاری مکتب سلیمانی توسط مقام معظم رهبری گفت: تمام خصائل و فضائل نیکوی انسانی در وجود شهید حاج قاسم سلیمانی جمع شده بود و همه ما در هر جایی هستیم وظیفه داریم روی این کلیدواژه مکتب سلیمانی بیش از پیش کار کنیم و از این الگوی بی‌مثال در بخش‌های مختلف زندگی استفاده کنیم.

اوحدی تأکید کرد: اقدام ارزشمندی که توسط شهرداری و شورای شهر قم و با پشتیبانی روحانیون عزیز انجام شده است باید الگویی برای سایر شهرها باشد تا ان‌شاءالله بستری برای بشارت شهدا ایجاد شود.

در پایان این مراسم که با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان قم ، شهردار و جمعی از مسئولان و خادمان به شهدا برگزار شد از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.