بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

چرا رپورتاژ آگهی باید در سایت‌های معتبر منتشر شود؟

چرا رپورتاژ آگهی باید در سایت‌های معتبر منتشر شود؟

چرا رپورتاژ آگهی باید در سایت‌های معتبر منتشر شود؟ خبریفا

چرا رپورتاژ آگهی باید در سایت‌های معتبر منتشر شود؟ یکی از موضوعاتی که اخیرا توجه صاحبان کسب و کارهای اینترنتی را به خود جلب کرده، انتشار رپورتاژ آگهی در وبسایتهای مربوطه است. سوالی که اکثر وب مستران و صاحبان کسب و کار ها دارند این است که : آیا رپورتاژ خود را در یک سایت معبتبر منتشر کنیم؟ یا با همان بودجه رپورتاژ خود را در چند سایت کوچک منتشر کنیم؟

در واقع رپورتاژ آگهی به دلیل اینکه هم در حوزه برندسازی و هم کسب بک لینک معتبر برای وبسایت ها موثر واقع میشود، مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است. برای اینکه بتوانید از حداکثر پتانسیلی که یک رپرتاژ می تواند برای وبسایت شما ایجاد کند، بهره ببرید لازم است تا یک سری قوانین و قواعد را رعایت کنید. یکی از این قواعد انتخاب رسانه ایست که میخواهید رپورتاژ شما در آن منتشر شود. عوامل متعددی در انتخاب یک رسانه معتبر برای انتشار رپورتاژ آگهی وجود دارد که قصد داریم در این مقاله به هر یک از این عوامل بپردازیم و شما را با آن ها آشنا کنیم.

بهر‌ه‌گیری از اعتبار سایت های معتبر در رپورتاژ

یکی از مهمترین دلایل انتشار رپورتاژ در سایت معتبر بحث انتقال اعتبار (افزایش آتوریتی سایت) است. شاید این ضرب المثل معروف را شنیده باشید: کمال همنشین در من اثر کرد! بله قضیه دقیقا همین است. این که شما رپورتاژ خود را در سایت معتبرتر از خود منتشر کنید و از این سایت لینک بگیرید، این پیام برای موتورهای جستوجو مخابره می‌شود که یک وبسایت‌ معتبر و پرمخاطب به وبسایت شما لینک داده‌ و توسط آن معرفی شده است. پس اعتبار سایت شما نزد گوگل افزایش پیدا می‌کند. چیزی که برای کسب‌وکارها مهم است دقیقا همین است: حضور در رسانه‌های معتبر و جلب اعتماد موتور جستجو. در واقع شما با نشر رپورتاژ و کسب چند بک‌لینک دائمی از سایت‌های معتبر، جایگاه بهتری را در نتایج جستجوی گوگل برای خود رزرو میکنید! و روز به روز اعتماد موتور جستجو و علی الخصوص گوگل را به خود جلب می‌کنید

جذب مخاطب با انتشار رپورتاژ در سایت های معتبر

سایت های معتبر عموما دارای مخاطبین بالقوه و بالفعل زیای هستند. اگر وبسایت انتخابی شما بازدیدکنندگان زیادی داشته باشد طبیعتا آگهی شما نیز بیشتر دیده می‌شود و متقابلا مخاطبین آگهی شما نیز بیشتر خواهد شد. در واقع مخاطبین یک وبسایت مطرح و معتبر بر اساس اعتمادی که به سایت پیدا کرده‌اند گزینه‌های پیشنهادی آن را نیز به سادگی رد نمیکنند. در واقع شما با انتخاب یک وبسایت معتبر برای انتشار رپورتاژ آگهی خود، مسیر جستجو و سیر بین صفحات اینترنت مخاطبان آن سایت را به وبسایت خود تغییر می‌دهید.

خرید رپورتاژ دانشگاهی edu

وب سایت های دانشگاهی، معمولا یکی از بهترین و موثرترین بستر ها و رسانه های برای انتشار رپورتاژ آگهی هستند. نشر رپورتاژ در این وب سایت ها به دلیل اعتبار بالایی که در نزد موتور های جست و جو دارند بسیار موثر و کارامد خواهد. خرید رپورتاژ دانشگاهی edu علاوه بر سئوی سایت شما، در موادری مانند افزایش اعتبار سایت نیز میتواند موثر باشد.

برندسازی موثر با خرید رپورتاژ های معتبر

یکی دیگر از مزایایی که سایت‌های معتبر برای سایت شما به ارمغان خواهند آورد، بحث برندسازی است. البته این مسئله مشروط بر آن است که در متنی که برای رپورتاژ خود تدوین کرده‌اید، بر روی این مسئله به اندازه کافی کار کرده باشید. دیده شدن آگهی شما توسط افراد بیشتر، نام برند شما را بر سر زبان‌ها خواهد آورد و همین اتفاق می‌تواند تاثیر بسزایی در بحث فروش و برندینگ شما بگذارد. طبق مطالعات و تحقیقاتی که توسط محققان در حوزه بازاریابی، برندسازی و فروش انجام شده، میزان فروش کسب‌وکارهایی که برروی برندسازی و معرفی برند خود سرمایه گذاری بیشتری کرده‌اند نسبت به رقبای خود بیشتر بوده است.

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.