بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

برای تعمیر پمپ آب در جنوب تهران به کجا مراجعه کنیم؟ / هزینه تعمیرات و عیب یابی

برای تعمیر پمپ آب در جنوب تهران به کجا مراجعه کنیم؟

امروزه به دلیل مرتفع شدن ساختمان‌ها، استفاده از پمپ آب خانگی نسبت به قبل بیشتر شده است. به کارگیری پمپ در این سازه‌ها باعث می‌شود آب با فشار بیشتری به واحدهای بالایی پمپاژ شود و دیگر شاهد افت فشار آن نخواهید بود. این سیستم‌ها ممکن است با گذشت زمان مانند هر وسیله دیگری دچار مشکلاتی شوند و دیگر قادر نباشند وظیفه خود را به درستی انجام دهند که در چنین شرایطی باید از یک تعمیرکار ماهر و باتجربه کمک بگیرید.

در این مقاله قصد داریم راهنمای کاملی را جهت تعمیر پمپ در جنوب تهران در اختیار تمامی ساکنین این منطقه قرار دهیم و یکی از بهترین مراکز معتبر تعمیرات پمپ را معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

برای تعمیر پمپ آب در جنوب تهران به کجا مراجعه کنیم؟ - خبریفا

عیب یابی؛ مهم‌ترین گام در تعمیر پمپ آب در جنوب تهران

اولین و مهم‌ترین گام در پروسه تعمیرات پمپ آب مرحله عیب یابی است. در این مرحله تعمیرکار بعد از حضور در محل باید شروع به کشف علت خرابی کند و بسته به دانش و شناختی که از قطعات دارد، تشخیص دهد مشکل پیش آمده دقیقا از نقص در عملکرد کدامیک از قطعات به کار رفته در پمپ است. به دلیل اهمیت این مرحله، توصیه می‌شود که حتما تعمیر پمپ آب در جنوب تهران و محله‌های اطراف آن را به افرادی بسپارید که شناخت کافی روی اجزا و وظایف آنها را در اختیار داشته باشند.

چرا باید تعمیر پمپ آب در جنوب تهران را به دست افراد متخصص بسپاریم؟

پمپ‌ها یکی از وسایل الکترومکانیکی به شمار می‌روند و سیستم آنها طوری طراحی شده که بتوانند که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل کنند. برای انجام این کار و تامین نیروی لازم جهت پمپاژ آب به سایر بخش‌های ساختمان، در این وسیله اجزا و قطعات تخصصی به کار رفته که در صورت خرابی و بروز مشکل حتما باید توسط افراد متخصص مورد بررسی قرار گیرند.

یکی دیگر از دلایلی که توصیه می‌کنیم حتما جهت تعمیرات پمپ آب در جنوب تهران از تعمیرکاران حرفه‌ای و ماهر استفاده کنید، شناخت کامل این افراد روی اجزا و وظایف آنها می‌باشد. همچنین تعمیرکاران باتجربه می‌توانند با تکیه بر دانش و تجربه خود طی سالها آزمون و خطا در صورت برخوردن به مشکل طی فرآیند تعمیرات، به سادگی و در کم‌ترین زمان ممکن آن را رفع نمایند.

چرا باید تعمیر پمپ آب در جنوب تهران را به دست افراد متخصص بسپاریم؟ - خبریفا

هدف از تعمیرات پمپ چیست؟

پمپ آب خانگی یکی از وسایلی است که جهت بهبود کیفیت زندگی و تامین آسایش ساکنین یک ساختمان تولید و به کار گرفته می‌شود. در صورتی که این وسیله نتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد و دچار مشکل شود، راحتی بسیاری از افراد به خطر خواهد افتاد. هدف از تعمیر پمپ آب در جنوب تهران و محله‌های اطراف آن، مهیا کردن آسودگی خاطر و همچنین جلوگیری از آسیب به قطعات دیگر پمپ است. انجام این کار در زمان مناسب سبب کاهش هزینه تعمیرات نیز خواهد شد.

هزینه تعمیرات پمپ آب در جنوب تهران چقدر است؟

درب پروسه تعمیرات سیستم‌های این چنینی ارائه قیمتی ثابت جهت از بین بردن مشکل و یا سرویس پمپ کار ساده‌ای نیست. به دلیل وجود تنوع بالا در برند و انواع این دستگاه، نمی‌توان مبلغ ثابتی را تعیین کرد.

همچنین ممکن است یکی از اجزای به کار رفته دچار خرابی شده و نیاز به تعویض داشته باشد که در این صورت بسته به نوسانات بازار و کیفیت قطعه تعویضی باید هزینه نهایی را اعلام کرد. با در نظر گرفتن تمامی موارد گفته شده در این بخش جدولی گردآوری کرده‌ایم که در آن برخی از موارد تعمیرات پمپ در جنوب تهران قیمت گذاری شده‌اند که به شرح زیر می‌باشد:

موارد تعمیرات پمپ در جنوب تهران شروع قیمت از حدود (تومان) حداکثر قیمت (تومان)
هزینه تعویض سیم پیچی ۹۰۰۰۰ ۴۵۰۰۰۰
هزینه تعویض خازن ۲۵۰۰۰ ۷۵۰۰۰
هزینه رفع خرابی تیوپ ۲۰۰۰۰ ۸۵۰۰۰
هزینه عوض کردن سیل مکانیکی ۷۰۰۰۰ ۳۲۰۰۰۰
هزینه تعویض درب برقی ۴۵۰۰۰ ۱۱۵۰۰۰
شارژ کردن منبع تحت فشار ۶۰۰۰۰ ۱۲۵۰۰۰
تعویض کلید اتومات ۵۰۰۰۰ ۱۵۰۰۰۰
عوض کردن ست کنترل پمپ ۹۰۰۰۰ ۱۹۰۰۰۰
هزینه تعمیر تخته کلم پمپ آب ۲۰۰۰۰ ۳۵۰۰۰
تعویض بلبرینگ پمپ ۷۵۰۰۰ ۲۶۰۰۰۰
تعمیر و تعویض پروانه خنک کن ۲۵۰۰۰ ۵۵۰۰۰
اجرت سربندی پمپ ۹۰۰۰۰ ۲۵۵۰۰۰
هزینه تعویض درب عقب و جلو پمپ ۷۵۰۰۰ ۲۰۰۰۰۰

خرابی‌های رایج در پمپ‌های آب کدامند؟

تعمیرکاران پمپ در پروسه تعمیرات این سیستم‌ها با برخی از مشکلات به طور رایج و متداول‌تری مواجه می‌شوند که برخی از آنها شامل موارد زیر می‎شوند:

ایجاد لرزش و سر و صدای زیاد پمپ آب در حین کار کردن

یکی از مشکلات رایجی که تعمیرکاران در تعمیر پمپ آب در محدوده جنوب تهران با آن مواجه می‌شوند، تولید سرو صدای بالای پمپ حین روشن بودن و پمپاژ آب به بخش‌های مختلف ساختمان می‌باشد. علت بروز این مشکل می‌تواند به دلایل مختلفی نظیر؛ خرابی بلبرینگ‌ها، وجود فرسودگی یا شکستن بلبرینگ‌های پمپ یا گیر کردن پروانه پمپ آب به دیواره‌های هوزینگ سیستم باشد. جهت رفع این مشکل لازم است حتما از افراد متخصص کمک بگیرید.

ایجاد لرزش و سر و صدای زیاد پمپ آب در حین کار کردن - خبریفا

خاموش و روشن شدن پمپ به صورت مکرر

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در طول استفاده از پمپ  با آن دست و پنجه نرم کرده باشید، خاموش و روشن شدن آن به صورت مکرر است. این مشکل ممکن است به دلایل زیر بروز کند:

  • نشتی در لوله کشی‌ها
  • کار نکردن ست کنترل
  • عدم کارکرد صحیح کلید اتوماتیک
  • خرابی منبع تحت فشار
  • عدم نصب یا خرابی شیر یک رفه در مسیر بازگشت آب
  • استفاده از پمپ با توان و قدرت نامناسب

روشن بودن یکسره و بدون توقف و خاموشی پمپ آب

به عنوان یکی دیگر از خرابی‌های رایج در پروسه تعمیرات پمپ در جنوب تهران و محله‌های اطراف آن، می‌توان به یکسره کار کردن پمپ و عدم توقف آن اشاره نمود. لازم است بدانید که اصلی‌ترین علت بروز چنین مشکلی، خراب شدن یا بهم ریختن تنظیمات کلید اتوماتیک دستگاه است و بهتر است جهت تنظیم مجدد آن از تعمیرکار ماهر کمک بگیرید.

روشن شدن پمپ بدون باز بودن شیر آب

اگر شما هم با این شرایط مواجه شده‌اید که پمپ آب ساختمانتان بدون اینکه هیچ یک از شیرها باز باشند، روشن است و کار می‌کند تنها در سیستم لوله کشی به دنبال یافتن علت آن باشید. از دلایل بروز چنین مشکلی می‌توان به خراب شدن فلومتر تعبیه شده در فلاش تانک، شکستن لوله‌ها یا وجود نشتی در آنها یا نصب نکردن و آسیب دیدن شیر یک طرفه در مسیر بازگشت آب اشاره نمود.

جهت تعمیر پمپ آب در جنوب تهران به کجا مراجعه کنیم؟

احتمالا تا این لحظه این سوال برای شما هم پیش آمده است که بهترین مرکز تعمیر پمپ در جنوب کجا است و برای دریافت خدمات به کدامیک از مراکز تاسیساتی بهتر است مراجعه کنید. در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که توصیه ما به شما عزیزان بهره‌مندی از خدمات شرکت تهویه گستر راگا می‌باشد؛ که خدماتی نظیر تعمیر پمپ در شهرری را نیز ارائه می‌دهد.

این مجموعه یکی از مراکز فنی و مهندسی گرید دار در زمینه نگهداری و تعمیر  تاسیسات در شهر ری است که تعمیرکاران خود را به دقت و گذراندن از فیلترهای مختلف اخلاقی و تخصصی انتخاب می‌کند و توانسته در کار خود موفق عمل کند. شما عزیزان جهت برقراری تماس و ثبت درخواست خود از این شرکت می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۵۵۹۵۷۷۲۳ تماس گرفته یا جهت کسب اطلاعات بیشتر، عبارت “تعمیر پمپ آب تهویه گستر راگا” را جستجو نمایید.

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.