بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

مهلت ثبت نام لاتاری ۱۴۰۰ چقدر است و تا کی وقت داریم؟ / نحوه گرفتن گرین کارت

مهلت ثبت نام لاتاری 1400 چقدر است و تا کی وقت داریم؟ - خبریفا

مهلت ثبت نام لاتاری ۱۴۰۰ چقدر است و تا کی وقت داریم؟

مهلت ثبت نام لاتاری ۱۴۰۰ ، مقامات ایالات متحده مقررات جدیدی را  برای شرکت در لاتاری آمریکا صادر کرده اند که  بر اساس آن از این پس داده های گذرنامه معتبر ارائه می شود. از آن جا که گذرنامه ها در بسیاری از کشورها کمتر رایج است و درخواست آن برای آن ها سخت تر است، تعداد شرکت کنندگان به طور چشمگیری کاهش می یابد. این شانس شما را برای  برنده شدن در قرعه کشی گرین کارت امسال بیش از  دو برابر می کند !

آیا واجد شرایط لاتاری ۲۰۲۱هستم؟

تقریباً همه می توانند برای لاتاری درخواست دهند! فقط دو شرط برای واجد شرایط بودن برای گرین کارت آمریکا وجود دارد:

-کشور محل تولد مطابق با نقشه های سیاسی فعلی جهان

– تحصیلات و/ یا تجربیات کاری

چگونه می توانم برای لاتاری آمریکا اقدام کنم؟

چگونه می توانم برای لاتاری آمریکا اقدام کنم؟ - خبریفا

شرکت در قرعه کشی سالانه اساساً رایگان است و همه افراد واجد شرایط می توانند برای شرکت در آن وارد وب سایت وزارت خارجه آمریکا شده و ثبت نام کنند. با این حال، چیزی که بیشتر افراد نمی دانند این است که در هر قرعه کشی حداکثر شرکت کنندگان به دلیل خطاهای رسمی یا مهلت درخواست خود رد صلاحیت می شوند! پذیرش یا رد درخواست های لاتاری آمریکا یک فرایند الکترونیکی است، اما شرکت کنندگان در مورد نتیجه آن مطلع نیستند. این که آیا برنامه به قرعه کشی ختم می شود یا خیر، اطلاع داده نمی شود.!

زمان ثبت نام

از سال ۱۹۹۴ برنامه لاتاری سه بار در ماه فوریه، یک بار در نوامبر و چندین بار در اکتبر اجرا شده است. دوره ثبت نام آنلاین برنامه لاتاری آمریکا به طور کلی بین اوایل اکتبر و نوامبر هر سال اجرا می شود. زمان ثبت نام لاتاری۱۴۰۰ نیز به همین صورت است. شما باید تا آن جا که امکان دارد پس از باز شدن سایت ثبت نام کنید. اگر تا پایان دوره ثبت نام کنید صبر کنید، ممکن است به دلیل ترافیک زیاد ورودی هایی که در زمانثبت نام تاخیر داشته اند پذیرفته نشوند. نکته مهم این است که دستورالعمل ها را با دقت بخوانید و تمام اسناد مورد نیاز از جمله شماره گذرنامه، عکس ها و موارد دیگر را یادداشت کنید.

فرصت های دست رفته در قرعه کشی گرین کارت

یک قرعه کشی در ابتدا بسیار آسان به نظر می رسد. با این وجود، سالانه میلیون ها شرکت به دلیل موانعی شکست می خورند. اگر در لاتاری آمریکا رد صلاحیت شدید، هرگز دلیل آن نخواهید یافت. بنابراین، بسیاری از شرکت ها در قرعه کشی گرین کارت سالانه به دلیل اشتباهات مشابه بدون اطلاع از آن محروم می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی لاتاری همین الان شانس خودت رو امتحان کن و در یک دوره رایگان به ارزش ۱۴۹۰۰۰ تومان شرکت کن.فرصت بسیار محدود است!

مزایای لاتاری و گرین کارت

گرین کارت آمریکا یکی از پرمتقاضی ترین ویزاهای مهاجرتی در سراسر جهان است. دارندگان این کارت اقامت دائم می توانند از مزایای مختلفی بهره مند شوند که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد:

-ورود نامحدود به آمریکا- دیگر نیازی به ویزای آمریکا یا ESTA نیست!

– بدون محدودیت در هر ایالت آمریکا زندگی کنید.

– دارا بودن تابعیت قبلی

– بعد از سه یا پنج سال می توانید برای شهروندی آمریکا درخواست دهید.

به عنوان کارمند

-ویزای کار دیگر لازم نیست.

– انتخاب آزاد کارفرما

– قراردادهای کاری نامحدود و تغییر کارفرما مشکلی ندارند.

به عنوان یک فرد خود اشتغال

-برخی مجوزهای محدود مانند مجوزهای تجاری یا مجوزهای تجاری را می توان به راحتی و با سرعت بیشتری دریافت کرد.

به عنوان یک دانش آموز

-تحصیل در آمریکا بدون ویزای دانشجویی

– هزینه تحصیل تا ۸۰ درصد کاهش می یابد.

چگونه می توان گرین کارت گرفت؟

سه روش برای دریافت گرین کارت وجود دارد:

-بر اساس شغل در ایالات متحده آمریکا

– به دلیل تجمع خانوادگی

– با برنده شدن در لاتاری آمریکا

به طور کلی، درخواست گرین کارت باید به خدمات شهروندی و مهاجرت آمریکا(USCIS) ارائه شود. از سال ۲۰۰۴، این برنامه فقط می تواند به صورت آنلاین ارسال شود و تا کنون نیز به همین شیوه بوده است.

لاتاری آمریکا چیست؟

این برنامه که به قرعه کشی گرین کارت نیز معروف است، به ۵۵۰۰۰ نفر از افراد تصادفی انتخاب شده اجازه می دهد اقامت دائم ایالات متحده را دریافت کنند. برندگان قرعه کشی از کشورهایی هستند که معمولاً مهاجران زیادی را به آمریکا نمی فرستند. این برنامه تحت قانون مهاجرت ۱۹۹۰ به عنوان راهی برای تنوع بخشیدن به جمعیت مهاجر کشور ایجاد شده است.

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.