بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

انتصاب مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر توسط دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «ناصر فخاری» را به‌عنوان مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر منصوب کرد.

انتصاب مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر

انتصاب مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر

انتصاب مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به گزارش خبریفا به نقل از ایثار، متن حکم دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به این شرح است:

جناب آقای ناصر فخاری

با سلام

در اجرای ماده ۱۵ اساسنامه سازمان اقتصادی کوثر و به استناد مصوبه مورخ ۱۴۰۰/۹/۹ هیئت امنای آن سازمان و نظر به تعهد، تخصص و توانمندی جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر منصوب می‌گردید.

 امید است با اتکال به خداوند متعال و تلاش مجاهدانه، روحیه انقلابی، پاک دستی و فساد ستیزی، قانون مداری با تعامل سازنده سایر مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی در چارچوب اولویت‌های ذیل اقدام نمایید.

  • تدوین و پایش برنامه‌های راهبردی و عملیاتی سازمان اقتصادی کوثر، شرکت‌های تابعه و وابسته بر اساس اسناد بالادستی از جمله سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه‌های پنج‌ساله توسعه کشور، برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و اساسنامه سازمان.
  • به‌کارگیری منابع و دارایی‌های با ارزش سازمان در جهت توانمندسازی سازمانی به‌منظور کمک به انجام مأموریت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران از طریق دستیابی به منابع مالی پایدار.
  • بازنگری و بازطراحی فرایندها، سبد دارایی‌ها و نظام کسب‌وکار بنگاه‌های اقتصادی تابعه و وابسته در جهت حفظ و صیانت از منافع بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌منظور ارتقاء بهره‌وری سرمایه‌گذاری‌ها و منابع در اختیار.
  • طراحی، ساماندهی و توسعه فعالیت‌های اقتصادی مطلوب بر اساس ظرفیت‌های عظیم کشور و رویکردهای نوین سرمایه‌گذاری به‌نحوی‌که ارزش‌آفرینی برای ذینفعان از متوسط صنعت بالاتر باشد.
  • ایجاد انضباط مالی، بهبود شفافیت عملیاتی و مالی در کلیه امور جاری جهت پاسخگویی حداکثری به ذینفعان.
  • طراحی و توسعه زنجیره ارزش سرمایه‌گذاری و هم‌افزایی کلیه واحدهای اقتصادی زیرمجموعه سازمان.
  • ساماندهی و تعیین تکلیف شرکت‌ها و واحدهای اقتصادی زیان ده و کم بازده با رویکرد استراتژی خروج بر اساس سند اقتصادی مصوب.
  • طراحی و تقویت نظام‌های کنترل داخلی کارآمد، رصد و شناسایی مستمر نقاط قوت و ضعف بر اساس استقرار نظام جامع ارزیابی عملکرد.
  • سرمایه‌گذاری، مالکیت و مدیریت در زمینه‌هایی که در صدر اصل ۴۴ قانون اساسی توسط نهادهای عمومی غیردولتی مجاز شمرده شده است.
  • برنامه‌ریزی جهت خروج از تصدی‌گری و بنگاه‌داری در حوزه‌هایی که مرتبط با استراتژی و مأموریت‌های بنیاد نمی‌باشد، با رعایت قوانین و مقررات مربوطه.

توفیقات جنابعالی را در انجام وظایف محوله سازمان اقتصادی کوثر، تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند متعال مساٌلت دارم.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.