بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

قطره نئوناستر، درمانی ایمن و اثرگذار برای زردی نوزادان تولید شده توسط داروسازی ارس

قطره نئوناستر، درمانی ایمن و اثرگذار برای زردی نوزادان (تولید شده توسط داروسازی ارس) داروی نئوناستر(NEONEASTER)، با فرمولاسیونی نوین بر پایه مان (ماده‌ای صمغ‌مانند) گیاه شیرخشت، با کاربرد درمان ...

قطره نئوناستر، درمانی ایمن و اثرگذار برای زردی نوزادان

قطره نئوناستر، درمانی ایمن و اثرگذار داروی نئوناستر(NEONEASTER)، با فرمولاسیونی نوین بر پایه مان (ماده‌ای صمغ‌مانند) گیاه شیرخشت، با کاربرد درمان بیماری زردی نوزادان به همت شرکت داروسازی ارس (www.Araspharmaceutical.com) وارد بازار دارویی ایران شد.

قطره نئوناستر، درمانی ایمن و اثرگذار برای زردی نوزادان

این قطره‌ی خوراکی توسط تیمی از متخصصان ایرانی و دانش‌آموختگان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران تولید شده است. متاسفانه شیوع زردی در جمعیت نوزادان که حدود ۶۰ درصد می‌باشد و امروزه یک عارضه رایج تلقی می‌شود، همچنین بی‌توجهی به درمان، مشکلات جدی از جمله آسیب‌های مغزی را برای نوزادان به دنبال خواهد داشت. شرکت داروسازی ارس امید دارد با تولید این محصول بتواند قدمی مهم در راه کنترل این بیماری و صنعت داروسازی کشور بردارد.

داروسازی ارس که در سال ۱۳۹۸ با کمک متخصصان و دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران با تکیه بر اصول نوآوری، صداقت و مسئولیت‌پذیری بنا نهاده شده است، در سال ۱۴۰۰ قطره‌ی نئوناستر (NEONEASTER) را به جهت درمان زردی نوزادان و کاهش عوارض و خطرات این بیماری به همت تیم حرفه‌ای خود تولید کرده است.

قطره نئوناستر، درمانی ایمن و اثرگذار برای زردی نوزادان

نوآوری‌های صورت گرفته در فرمولاسیون قطره خوراکی نئوناستر (NEONEASTER)، اثرگذاری، ایمنی و پایداری محصول را نسبت به برندهای مشابه موجود در بازار دارویی به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.