بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

چگونگی نصب کپسول آتش نشانی بر روی دیوار شرکت اطفا یار

چگونگی نصب کپسول آتش نشانی بر روی دیوار شرکت اطفا یار

به گزارش پایگاه خبری خبریفا، سالانه درصد زیادی از آتش سوزی ها به دلیل آگاهی نداشتن از نکات ریز در هنگام نصب و نگهداری کپسول های آتش نشانی به موقع اطفاء نمی شوند. شرکت اطفا یار در سایت خود به نشانی https://www.etfayar.com/  این موضوع را تا حد زیادی اطلاع رسانی کرده است.

تماس با تیم اطفا یار : ۰۹۱۲۰۹۷۱۲۹۵

چگونگی نصب کپسول آتش نشانی بر روی دیوار شرکت اطفا یار

چگونگی نصب کپسول آتش نشانی فقط داشتن کپسول آتش نشانی در محل نمی تواند ایمنی را تضمین کند، بلکه نحوه استفاده و شرایط نگهداری از آن هم اهمیت دارد. محل و نحوه نصب کپسول آتش نشانی اولین قدمی است که باید در یک محل به آن توجه داشت. نوع کپسول و محل قرار گیری آن می تواند به اطفای حریق سرعت بیشتری ببخشد.

به طور مثال کپسول های آتشنشانی co2  که برای اطفای برق بکار می روند باید در فاصله ای نزدیک و ایمن در محلی که احتمال آتش سوزی دارد نصب شود. توجه داشته باشید که بهتر است نزدیک خروجی ها نصب شوند تا بعد از اطفا، شخص بتواند از آنجا خارج شود.

در ادامه بخشی از مطالب وبسایت اطفا یار را قرار داده ایم:

محل نصب کپسول آتش نشانی باید در جایی باشد که ایمنی و دسترسی افراد در هنگام مواجهه با حریق حفظ شود. اگر طریقه نصب کپسول آتش نشانی به دیوار بصورت استاندارد رعایت شده باشد؛ باعث جلوگیری از ایجاد خسارت های مادی و جانی زیادی شود. تیم کارشناسان فنی شرکت اطفا یار، اماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

برای استاندارد نصب کپسول آتش نشانی باید موارد زیر رعایت شود:

فواصل کپسول های آتش نشانی از یکدیگر

مکان نصب

تعداد کپسول های موجود

وزن و سطح پوششی هر خاموش کننده

فاصله هر کپسول از کپسول دیگر با توجه به حجم و تعداد کپسول ها تعیین می گردد. مساحت تحت پوشش کپسول آتش نشانی رابطه مستقیم با حجم آن دارد، هر قدر کپسول با وزن بیشتری داشته باشید مساحتی که می توان با آن پوشش داد هم بزرگتر می باشد.

سازمان NFPA استانداردی برای ارتفاع نصب کپسول آتش نشانی تعریف کرده است. بر اساس قانون اتحادیه ملی محافظت در مقابل آتش، کپسول هایی که دارای وزن کمتر از ۱۸ کیلوگرم هستند، ارتفاع از زمین تا اهرم آنها حداکثر یک و نیم متر باشد.

تماس با ما : ۰۹۱۲۰۹۷۱۲۹۵

ما را در گوگل بیابید:

 

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

1 نظر
  1. محمد می گوید

    تشکر از مطالب خوب سایت تون عالی بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.