بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

واردات لباس؛ بهترین و سودآورترین انتخاب برای واردات از چین

واردات لباس؛ بهترین و سودآورترین انتخاب برای واردات از چین

واردات لباس؛ بهترین و سودآورترین انتخاب برای واردات از چین

واردات لباس؛ بهترین و سودآورترین انتخاب برای واردات از چین موضوع مهمی است که به تجارت کشورها کمک زیادی می‌کند. در واقع کشورها به دلیل محدودیت‌هایی که در تولید دارند باید کالاهای مورد نیاز خود را از سایر کشورها وارد کنند. اگر بخواهیم با یک دید کلی بررسی کنیم هیچ یک از کشورها به طور کامل خودکفا نیستند. همین موضوع نیز باعث شده تا به دیگر کشورها برای تأمین کالاها نیاز داشته باشند. چین یکی از کشورهایی است که در زمینه تولید کالاها توانسته قدرت و مهارت خود را به دنیا ثابت کند. 

اکثر کارخانه‌های این کشور با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و کارگران ماهر توانسته‌اند سطح تولید خود را تا حد زیادی افزایش دهند. واردات از چین می‌تواند سود خوبی را عاید واردکنندگان کند. یکی از محصولات سودآور برای واردات از چین، لباس‌ها هستند. در این مطلب ما تمام عواملی که برای واردات لباس از چین را باید در نظر بگیرید، بیان کرده‌ایم. علاوه بر این بهترین و سودآورترین راه واردات را معرفی خواهیم کرد پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

چرا واردات از چین سودآور است؟

شاید این سؤال در ذهن شما هم وجود داشته باشد که دلیل اینکه واردات از چین سودآور است چیست؟ یا اصلاً چه عاملی باعث می‌شود که این کشور در این زمینه موفق عمل کند؟ ممکن است برای شما هم جالب باشد که بدانید حتی کشور آمریکا که به‌عنوان ابرقدرت دنیا شناخته می‌شود، برخی از کالاهای مورد نیاز خود را از چین وارد می‌کند.

 در واقع کشور چین توانسته با بهره‌گیری از دانش و علوم فنی پیشرفته گام مهمی در زمینه تولید کالاها بردارد. شرکت بازرگانی وانیکس برای رفاه حال واردکنندگان و افزایش سود آنها خدمات زیادی در زمینه واردات از چین ارائه می‌کند.

برای واردات از چین با وانیکس کلیک کنید

قیمت ارزان

بهره‌مندی از نیروهای متخصص فراوان که دستمزد کمی می‌گیرند از دیگر عوامل افزایش تولید در این کشور است. چین، پرجمعیت‌ترین کشور دنیاست و این باعث شده تا نیروی کار در آن زیاد باشد. با افزایش این عرضه دستمزدها هم کاهش می‌یابد و بر هزینه تولید تاثیر دارد. 

علاوه بر نیروی کار ارزان، دسترسی آسان به مواد اولیه، حمل‌ونقل ارزان، زیرساخت‌های اقتصادی و بهبود فضای کسب‌وکار از طرف دولت باعث تسهیل در تولید شده است؛ بنابراین کشورها می‌توانند با صرف هزینه کمتر کالاهای مورد نیاز خود را وارد کنند.

حجم بالای تولید

 یکی دیگر از موارد مهم که بر سودآوری واردات از چین اثر می‌گذارد، حجم بالای تولیدات آن است. بخش زیادی از کارخانه‌های چینی قادرند تا محصولات زیادی را در مدت‌زمان کم تولید کنند. این به نفع کسب‌وکارها است زیرا می‌توانند به‌راحتی تقاضای مشتریان را برآورده کنند. 

علاوه بر این تولید در حجم بالا باعث کاهش برخی هزینه‌ها برای واردات می‌شود. یعنی واردکننده به‌جای اینکه به‌صورت مقطعی کالا خریداری کند، می‌تواند به‌راحتی در یک سفارش کالاها را وارد کشور کند. در این صورت نیاز به طی‌کردن مجدد مسیر واردات نیست.

سفارشی‌سازی محصولات

اینکه شما برند خود را داشته باشید می‌تواند سودآوری کسب‌وکارتان را تضمین کند. برندسازی در کشور ممکن است هزینه‌های زیادی را به دنبال داشته باشد، اما با واردات از چین می‌توانید هزینه کمتری صرف کرده و برند خود را ایجاد کنید. علاوه بر برند می‌توانید جنس کالا، ابعاد، رنگ و بسیاری دیگر از موارد را در سفارش‌های خود ثبت کنید. این می‌تواند باعث جلب بیشتر مشتریان شود. شرکت وانیکس می‌تواند نوع سفارش‌های شما را به تأمین‌کنندگان اطلاع داده و با تضمین تحویل به‌موقع آن را به دست شما برساند.

خرید عمده لباس از چین

تولیدکنندگان عمده لباس و منسوجات محصولات خود را در انبارها ذخیره نمی‌کنند بلکه متناسب با میزان تقاضا، آنها را تولید می‌کنند. به عبارت بهتر تولیدکنندگان این نوع محصولات به‌صورت سفارشی کار می‌کنند، حتی برخی از آنها کالاهای کوچکی چون زیپ را ذخیره نخواهند کرد.

 این باعث می‌شود تا کسب‌وکار آنها در اثر افزایش عرضه با ضرر و زیان همراه نشود. زیرا ممکن است مشتریان سلایق متفاوتی داشته باشند؛ بنابراین لازم است تا تولید لباس‌ها مطابق با سفارش آنها باشد. نکته‌ای که وجود دارد این است که بسیاری از واردکنندگان تمایل دارند کالاهای مورد نیاز خود را از طریق عمده‌فروشی‌ها تأمین کنند. اما دلیل این کار چه چیزی است؟ واقعیت این است که تولیدکنندگان دارای حداقل میزان سفارش هستند.

 یعنی شما به‌عنوان خریدار نمی‌توانید از یک حد مشخص خرید کنید. مثلاً ممکن است یکی از کارخانه‌ها کمتر از ۵ هزار دست لباس به مشتریان عرضه نکند. این برای برخی از واردکنندگان سودمند نیست. برای این حجم از خرید باید سرمایه زیادی در نظر گرفته شود و واردکننده ممکن است این میزان سرمایه را نداشته باشد، اما مزیت مهمی که عمده‌فروشان دارند این است که خریداران با چنین محدودیت‌هایی روبه‌رو نیستند. آنها می‌توانند با سرمایه کمتر لباس تهیه کنند. 

چگونه یک تأمین‌کننده لباس خوب در چین پیدا کنیم؟

واردات لباس؛ بهترین و سودآورترین انتخاب برای واردات از چین می باشد شاید افرادی که قصد واردات از چین را دارند تنها به قیمت کالاها توجه کنند، اما بهتر است بدانید که قیمت کم کالاها تنها بخشی از سودآوری واردات است. واردات کالاهای ارزان قیمتی که از کیفیت خوبی برخوردار نیستند، علاوه بر اینکه سودآوری خوبی ندارند باعث از بین رفتن اعتبار شما نیز خواهند شد. مشتریان با استفاده از این کالاها متوجه کیفیت ضعیف آن می‌شوند و این امکان وجود دارد که مجدداً برای خرید به شما مراجعه نکنند. مثلاً لباس‌های چرمی که پس از مدتی پوسته‌پوسته می‌شوند، انتخاب خوبی برای واردات لباس از چین نیستند.

 کارخانه‌های چینی انواع لباس‌ها را با کیفیت متفاوت تولید می‌کنند. برای اینکه یک خرید خوب داشته باشید بهتر است که درمورد کیفیت کار اطمینان حاصل کنید. خرید لباس از طریق اینترنت نمی‌تواند ایده خوبی باشد. در این موارد مشکلات زیادی مانند عدم تطابق جنس با مشخصات آن وجود خواهد داشت؛ زیرا کیفیت پارچه و دوخت کاملاً متفاوت است.

 در این شرایط بهتر است که از یک واسطه مطمئن کمک بگیرید. شرکت بازرگانی وانیکس با داشتن نمایندگان با تجربه در کشور چین انتخاب محصولات با کیفیت را ممکن ساخته است. در ادامه شما را با سه عامل کلیدی برای انتخاب عرضه‌کننده پوشاک چینی آشنا می‌کنیم.

تنوع و مشخصات محصول

هر تولیدکننده‌ای از موارد و تکنیک خاصی برای تولید لباس‌ها استفاده می‌کند. همین موضوع نیز باعث شده تا کیفیت کالاهای تولیدی متفاوت باشد. هنگام واردات لباس از چین به GOTS گواهی شده (استاندارد جهانی نساجی ارگانیک) توجه کنید. 

این گواهی تولیدکنندگان را ملزم می‌کند که به هنگام تولید لباس‌ها الزامات اجتماعی، شیمیایی و زیست‌محیطی را رعایت کنند. این موضوع برای جنبه‌های فنی تولید مانند چاپ نیز صدق می‌کند. به‌عنوان مثال اگر قصد دارید تیشرت‌هایی با چاپ DTG وارد کنید، بهتر است تأمین‌کننده‌ای را بیابید که این ویژگی را ارائه می‌دهد. مواد این نوع چاپ متناسب با جنس لباس متفاوت است.

حداقل مقدار سفارش مورد نیاز (MOQ)

شاید اصطلاح MOQ را شنیده باشید. این یک واژه و به معنی حداقل میزان سفارش است. یعنی تولیدکنندگان یک حداقل سفارش را برای مشتریان خود تعیین می‌کنند و بدین ترتیب مشتریان نباید کمتر از این میزان، خرید کنند. هدف از MOQ کسب سود بیشتر برای تولیدکنندگان و مقرون‌به‌صرفه بودن فروش برای آنان است. 

برای واردات از چین حتماً باید به این مورد توجه داشته باشید. در صنعت نساجی و پوشاک نیز این محدودیت وجود دارد و اصولاً تولیدکنندگان کالاهای خود را کمتر از ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ قطعه به فروش نمی‌رسانند. این کمیت توسط تولیدکننده و متناسب با هزینه‌هایی که برای تولید انجام می‌دهند، تعیین می‌شود. مثلاً میزان MOQ برای پارچه‌های رنگارنگ سفارشی بیشتر از پارچه‌های استاندارد و معمولی است. ۳ نوع اصلی MOQ که در صنعت نساجی باید به آن توجه شود به شرح زیر است:

  • MOQ در هر سفارش: به طور معمول ۵۰۰ – ۱۰۰۰ قطعه
  • MOQ در هر پارچه: به طور معمول ۲۵۰ – ۵۰۰ قطعه
  • MOQ بر اساس رنگ: به طور معمول ۲۵۰ – ۵۰۰ قطعه
  • MOQ بر اساس اندازه: به طور معمول ۱۰۰ – ۲۵۰ قطعه
گزارش‌های تست

کالاها باید از نظر ایمنی استانداردهای لازم را داشته باشند. کالاهایی که از ایمنی کافی برخوردار نیستند ممکن است مجوز ورود به کشور پیدا نکنند. برخی از تولیدکنندگان چینی از ایمنی محصولات خود اطلاعی ندارند و به عقیده آنها بررسی ایمنی کالاها کاری سخت و زمان‌بر خواهد بود. این باعث شده که بسیاری از آنها برای انجام این کار اجتناب کنند. 

توجه به این نکته حائز اهمیت است که در صورت واردات کالاهای مضر و آسیب به مصرف‌کنندگان مسئولیت آن به عهده واردکننده است. سازمان استاندارد ایران از ورود کالاهای نامرغوب و مضر به‌منظور حمایت از مصرف‌کنندگان و همچنین تولیدکنندگان داخلی، جلوگیری می‌کنند. قبل از واردات از چین به این نکته دقت داشته باشید که مواد استفاده شده در لباس‌ها و همچنین نحوه تولید آنها استاندارد بوده و برای واردات آن مشکلی ایجاد نمی‌شود. شما می‌توانید تأیید انطباق را با معیارهای زیر انجام دهید:

  • گزارش تست REACH (SVHC)
  • گزارش تست فلزات سنگین
  • گزارش تست MSDS برای رنگ AZO
  • طبقه‌بندی مواد

چگونه لباس‌های مورد نظر خود را در چین تهیه کنیم؟

تولیدکنندگان لباس در چین زیاد هستند و شما برای انتخاب بهترین لباس باید نکاتی را رعایت کنید. اطلاعات شما در زمینه لباس‌ها مانند دوخت، کیفیت پارچه، مواد استفاده شده، طرح، سایز و موارد دیگر باعث می‌شود که یک گزینه مناسب برای واردات از چین انتخاب کنید. شرکت وانیکس در این مورد می‌تواند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید یک تجارت کم‌ریسک را تجربه کنید. نکات زیر برای خرید لباس از چین می‌تواند به شما کمک کند.

داشتن طرح لباس

شما برای اینکه بتوانید لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید باید درمورد طراحی آن به تولیدکنندگان توضیح دهید. آنها با بررسی آنچه که شما ارائه می‌کنید لباس‌ها را تولید خواهند کرد. می‌توانید از طراح در این زمینه کمک بگیرید یا اینکه با توجه به طرح‌های آماده از آنها استفاده کنید.

 این یک مرجع خوب برای این است که موارد مورد نیاز شما را به تولیدکننده نشان دهد. استفاده از الگوها می‌تواند در رسیدن به طرح دلخواه به شما کمک کند. الگوها نشان‌دهنده بخش‌هایی از لباس مانند آستین و یقه هستند. این باعث می‌شود تا سازنده، لباس را دقیقاً مطابق با الگوی شما تولید کند.

Bill of Materials (BOM) (فهرست مواد و اجزا)

Bill of Materials (BOM) یک ساختار برای تولید محصول است. در BOM اجزا، قطعات، فرمول ساخت، جنس، رنگ، شکل و بسیاری دیگر از موارد که باید در تولید لباس مد نظر قرار بگیرد، بیان شده است. مواد قابل استفاده مانند پارچه و نخ در کارخانه‌ها باهم متفاوت هستند. 

برخی از این کارخانه‌ها در تولید لباس‌های ارزان‌قیمت تخصص دارند و بدین ترتیب لباس‌هایی تولید می‌کنند که از پارچه‌های مرغوب ساخته نشده‌اند. لازم است که فهرستی برای موادی که مایلید در لباس استفاده شود را آماده کرده و به تولیدکننده تحویل دهید. BOM همچنین مشخص می‌کند که هزینه طراحی و تولید لباس چقدر می‌شود و این می‌تواند هزینه تولید لباس برای واردات از چین را برآورد نماید.

جدول سایزبندی

نمودار و جدول اندازه‌گیری اندازه و ابعاد لباس‌ها را مشخص می‌کند.  در نمودار، هر اندازه معمولاً با یک حرف نشان داده می‌شود. توجه به این نکته حائز اهمیت است که هیچ اندازه استاندارد و جهانی یا ملی برای تولید لباس‌ها وجود ندارد. یعنی ممکن است یک پیراهن سایز S در چین اندازه یک پیراهن سایز M در ایران باشد. شما اندازه‌ها و سایز مورد نظرتان را به تولیدکننده تحویل داده تا مطابق با آن لباس‌ها را تولید کند. برای داشتن یک لباس متناسب با اندازه مورد نظر لازم است تا قبل از دوخت، پارچه شسته شود.

گل‌دوزی، لوگو و چاپ

گل‌دوزی، لوگو و چاپ موارد استفاده شده در برخی از لباس‌ها است. اگر شما قصد دارید که لباس تولید شده دارای هر یک از این علائم باشد، لازم است تا طرح و ایده خود را به تولیدکننده اطلاع دهید. برای ایجاد لوگو از مواد با جنس‌های مختلف و روش‌های متنوعی استفاده می‌شود که لازم است درمورد آنها اطلاعات داشته باشید. برای سفارش به مواردی چون محل چاپ، اندازه‌گیری‌ها، رنگ و روش چاپ دقت کرده و آن را به تولیدکننده اطلاع دهید. فرایندهای چاپ منسوجات در اشکال مختلفی وجود دارد. در اینجا برخی از رایج‌ترین آنها آورده شده است:

  • سری گرافی: متداول‌ترین نوع چاپ منسوجات، چاپ صفحه است که ممکن است برای پارچه‌های روشن و تیره نیز استفاده شود.
  • چاپ روی پارچه دیجیتال: بر اساس یک فایل دانلود شده در رایانه پیوست شده، یک جوهر نساجی متن یا گرافیک را مستقیماً روی پارچه چاپ می‌کند. این امر نیاز به تجهیزات چاپ را کاهش می‌دهد که می‌تواند گران باشد، به‌خصوص اگر تعداد زیادی چاپ متمایز داشته باشید.
  • چاپ بلوک: قطعات چوبی یا فلزی به شکل خاصی بریده می‌شوند و سپس روی پارچه نقش می‌بندند. این یک رویکرد استانداردتر است که هنوز برای انواع خاصی از الگوهای منسوجات داخلی مانند نوع پارچه‌ای استفاده می‌شوند.

مشخصات مواد لباس

پارچه‌های لباس از متریال‌های مختلفی تولید می‌شوند. شما به‌عنوان واردکننده باید بدانید که مواد مورد استفاده در این لباس‌ها چه چیزی هستند. این به شما کمک می‌کند تا انتخاب مناسبی داشته باشید. همچنین لازم است تا به جنس لباس‌ها برای واردکردن آنها در فصول مختلف توجه داشته باشید. برخی از لباس‌ها مثل آنها که از نخ تولید شده‌اند، انتخاب مناسبی برای فصل تابستان هستند. در ادامه چند نوع از این متریال‌ها را معرفی خواهیم کرد.

  • پنبه: پنبه یک ماده گیاهی است که به طور گسترده در پوشاک و منسوجات در انواع مختلف استفاده می‌شود. پنبه و الیاف مصنوعی مانند پلی‌استر را می‌توان مخلوط کرد.
  • پلی‌استر: پلی‌استر نوعی پلاستیک حاوی الیاف است که در ساخت منسوجات استفاده می‌شود. صنایع نساجی پلی‌استر عموماً مقرون‌به‌صرفه و ماندگار هستند،  آنها به طور گسترده در انواع پوشاک استفاده می‌شوند. 
  • پشم: پشم یک الیاف نساجی است که عمدتاً از گوسفند به دست می‌آید. پشم به طور کلی بسیار گران‌تر از پنبه است. پشم در انواع مختلفی از جمله پشم ترمه و مرینو وجود دارد. بسیاری از تولیدکنندگان پشم “استاندارد” مانند پشم کشمیر و مرینو را استفاده می‌کنند.
  • اسپندکس: اسپندکس (همچنین به‌عنوان Lycra یا Estelan شناخته می‌شود) یک ماده مصنوعی است که بسیار الاستیک است. در لباس‌های ورزشی، اسپندکس اغلب با پنبه یا الیاف دیگر ترکیب می‌شود.

تست و بررسی نمونه لباس‌ها

اگر تمام الزامات مربوط به مشخصات لباس را آماده کرده‌اید، حالا لازم است تا نمونه لباس‌ها را برای خرید قطعی بررسی کنید. ممکن است برخی تولیدکنندگان به نکاتی چون کیفیت پارچه، دوخت و موارد دیگر توجه نداشته باشند. همین موضوع می‌تواند باعث تولید لباس‌های بی‌کیفیت شود. بهتر است که حداقل نمونه‌های دو یا سه تولیدکننده مختلف را بررسی کنید. 

شما می‌توانید برای بررسی لباس‌ها به چین سفرکرده و آنها را از نزدیک بررسی کنید. اگر هزینه‌های لازم برای سفر به چین را ندارید، می‌توانید از نمایندگان شرکت وانیکس برای این کار کمک بگیرید. آنها با اطلاعاتی که در این زمینه دارند می‌توانند لباس‌ها و کیفیت دوخت و کارخانه‌های تولیدی آن را بررسی کرده و یک انتخاب مناسب داشته باشند.

ارسال لباس‌ها از چین

پس از ثبت بررسی نمونه‌ها و ثبت سفارش زمان ارسال لباس‌ها می‌شود. باید دقت داشته باشید که قبل از ارسال لباس همه هزینه‌های تولیدکننده را پرداخت نکنید؛ زیرا در بسیاری از موارد، پس از تسویه کل هزینه، تأمین‌کننده مسئولیت‌هایی مانند تعمیر لباس‌های آسیب‌دیده را انجام نمی‌دهد. برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی بهتر است که تنها ۷۰ درصد از هزینه‌ها را پرداخت کنید.

چه روشی را برای حمل‌ونقل لباس‌ها از چین به ایران را انتخاب کنیم؟

هزینه‌های مرتبط به حمل‌ونقل بخش زیادی از هزینه‌های کلی واردات از چین را به خود اختصاص می‌دهند؛ بنابراین لازم است تا مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش را انتخاب کنید. البته لازم است تا علاوه بر هزینه‌ها به مدت زمانی که لازم است تا محموله ارسال شود هم دقت داشته باشید. اگر در ارسال محموله‌ها عجله دارید بهتر است که مقدمات مربوط به آن را زودتر انجام دهید. 

روش‌های مختلف حمل‌ونقل لباس‌ها از چین به ایران شامل حمل‌ونقل هوایی، زمینی، ریلی و دریایی است. هر یک از این روش‌ها مزایا و معایبی دارند که لازم است درمورد آنها اطلاعات داشته باشید. شرکت وانیکس با انتخاب بهترین روش حمل‌ونقل لباس‌ها، باعث کاهش هزینه‌های واردات از چین می‌شود. 

حمل‌ونقل هوایی

حمل‌ونقل هوایی یک انتخاب خوب برای ارسال کالاها در مدت‌زمان کم است. به عبارتی دیگر با انتخاب این روش می‌توانید زودتر به کالاهای خود دسترسی داشته باشید. استفاده از روش هوایی برای حمل کالاهایی با وزن کمتر از ۱۵۰ کیلوگرم مناسب است.

 درمورد منسوجات این نمی‌تواند یک روش عالی باشد؛ زیرا با توجه به هزینه‌های بالای حمل هوایی بهتر است که از روش‌های دیگری مانند دریایی یا ریلی استفاده کنید. روش هوایی برای حمل کالاهایی که از نظر هزینه گران‌تر هستند، مناسب است، علت آن هم سود بیشتر این نوع کالاهاست. دقت داشته باشید که هزینه حمل هوایی به ارزش کالاها هیچ ارتباطی نداشته و تنها به حجم و وزن بستگی دارد.

حمل‌ونقل دریایی

حمل دریایی کالاها یکی دیگر از روش‌ها برای ارسال کالاها از چین به ایران است. با توجه به اینکه هزینه حمل هوایی زیاد است، حمل دریایی می‌تواند یک گزینه مقرون‌به‌صرفه باشد. اما حمل کالاها در این روش ممکن است زمان زیادی را صرف کند. اگر عجله‌ای برای دریافت کالاها ندارید، بهتر است که از این روش حمل استفاده کنید. 

حمل دریایی برای کالاهایی که ابعاد زیادی دارند، بسیار مناسب است. برای حمل دریایی می‌توانید از FCL (بار کامل کانتینر) یا LCL (مشارکت بار در کانتینر) استفاده کنید. شما می‌توانید بهترین روش حمل متناسب با حجم و وزن کالاهایتان را با کمک شرکت وانیکس انتخاب کنید. این می‌تواند هزینه‌ها و ریسک حمل بار را تا حد زیادی کاهش دهد.

واردات ته لنجی چه مزایایی دارد؟

واردات ته لنجی یکی از روش‌های انتقال کالاها به ایران است. این روش طرفداران زیادی دارد؛ زیرا حمل کالاها از این طریق نیاز به پرداخت تعرفه‌های گمرکی ندارد. در واقع گمرک برای ترخیص کالاها، تعرفه‌هایی متناسب با ارزش آن‌ها تعیین می‌کند. این می‌تواند، هزینه واردات را افزایش دهد. همچنین ترخیص از گمرک کاری پیچیده و زمان‌بر است؛ بنابراین واردات ته لنجی می‌تواند انتخاب خوبی برای حمل کالاها باشد. شرکت وانیکس برای کاهش هزینه‌ها، واردات ته لنجی را برای ارسال کالاها مهیا کرده است.

برای واردات ته لنجی با وانیکس کلیک کنید

برای واردات ته لنجی با وانیکس کلیک کنید

چگونه واردات بر کسب‌وکارها تأثیر می‌گذارد؟

مردم اصولاً عادت دارند تا کالاهای متنوع و مقرون‌به‌صرفه‌ای را خریداری کنند. همین موضوع باعث شده تا آنها به فروشگاه‌های مختلف برای خریدهای خود سر بزنند. واردات عامل مهمی برای ایجاد تنوع در کالاها است. مثلاً می‌توان انواع لباس را از چین وارد و مشتریان بیشتری را جلب کرد. علاوه بر این، واردات کالاهایی که قیمت کمتری نسبت به تولیدات داخلی دارند باعث افزایش سود کسب‌وکارها می‌شوند؛ زیرا آنها می‌توانند با سرمایه خود مقدار بیشتری کالا را وارد کرده و به فروش برسانند.

برای عبور کالا از مرز بدون گمرکی با وانیکس کلیک کنید.

برای عبور کالا از مرز بدون گمرکی با وانیکس کلیک کنید.

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.