بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

دمنوش های گیاهی داروبرگ / طرز تهیه دمنوش های گیاهی

دمنوش های گیاهی داروبرگ

دمنوش های گیاهی داروبرگ از میوه ، گل ، برگ ، ساقه و ریشه های گیاهان تهیه می شوند که علاوه بر خوش طعم بودن خواص بی شماری برای سلامتی نیز دارند. دمنوش ها یکی از محبوب ترین نوشیدنی های گیاهی هستند و افراد مختلف ترجیح می دهند صبح دل انگیزی را با نوشیدن یک لیوان دمنوش فوق العاده خوش عطر و خوش طعم شروع کنند.

دمنوش های گیاهی داروبرگ

با شماره تماس های ۰۵۱۳۲۱۲۹۹۴۵ و ۰۹۱۵۲۴۹۴۲۹۴ تماس بگیرید و به سایت داروبرگ به آدرس اینترنتی daroobarg.co مراجعه کنید.

طرز تهیه دمنوش های گیاهی:

برای تهیه دمنوش، ابتدا یک قاشق غذاخوری از گیاه موردنظر را مقداری خرد کنید. در مرحله بعد گیاه را در صافی قوری ریخته و با آب سرد آبکشی کنید تا گرد و خاک روی گیاه شسته شود و سپس گیاه موردنظر را داخل قوری بریزید، اکنون آب جوش با دمای هشتاد درجه سانتی گراد را روی محتویات قوری بریزید. بیست دقیقه صبر کنید تا دمنوش به خوبی دم بکشد و سپس با نبات یا عسل شیرین و میل کنید.

اکنون که با دمنوش های گیاهی و طرز تهیه آن ها آشنا شدید به دو نکته مهم دقت کنید اول اینکه سعی کنید دمنوش انتخابی شما جهت مصرف علاوه بر معیار خوش عطر و خوش طعم بودن ، در راستای سلامتی شما باشد برای مثال اگر نیاز به آرامش بیشتری دارید انتخاب دمنوش های آرامبخش می تواند بهترین انتخاب شما باشد و یا اگر درگیر چاقی هستید جهت مصرف دمنوشی را انتخاب کنید که چربی سوز باشد ناگفته نماند که حتما حواستان به موارد منع مصرف دمنوش انتخابی تان باشد.

مورد دوم اینکه دمنوش خود را از جایی تهیه کنید که کیفیت محصول و رضایت مشتری برایشان اهمیت داشته باشد و مسلما کیفیت بالای محصول باعث رضایت مشتری می شود و بهتر اینکه در کنار کیفیت بالای محصول، قیمت مناسبی نیز داشته باشد . داروخانه گیاهی داروبرگ محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خدمت مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با ما همراه باشید تا با چند نوع دمنوش گیاهی پرخاصیت آشنا شوید.

غنچه گل محمدی:

گل محمدی و غنچه گل محمدی مرغوبترین گیاه دارویی است که در بسیاری از صنایع غذایی، دارویی و آرایشی و بهداشتی به دلیل خواص  بی نظیر و اسانس مرغوبش مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین مصارف آن در خوشبو و طمع کردن چای و یا دمنوش غنچه و گل محمدی بصورت جداگانه می باشد.

دمنوش های گیاهی داروبرگ غنچه گل محمدی

گل محمدی به غنوان گل ملّی ایران شناخته شده و یکی از قدیمی‌ترین گیاهان دارویی و معطر در جهان می باشد. فرآورده های گل محمّدی شامل گلاب، اسانس، گلبرگ و غنچه خشک می باشد. گل محمّدی برای اولین بار در ایران کشت شده ولی در حال حاضر بلغارستان به عنوان بزرگترین صادر کننده اسانس گل محمّدی در جهان شناخته شده است.

گل محمّدی یک خوشبو کننده عالی برای فضاست و ترکیب آن با ادویه های معطّر مانند وانیل، دارچین و زنجبیل آسیاب شده برای خوشبو کردن نقاط مختلف منزل مثل کشوها، جا کفشی، حمّام و … بسیار مناسب است.

داروخانه گیاهی داروبرگ با کیفیت ترین غنچه گل موجود در بازار یعنی غنچه لاله زار  را با مناسب تربن قیمت خدمت مشتریان عزیز ارائه می دهد، برای خرید غنچه گل محمّدی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به سایت داروبرگ مراجعه کنید.

بابونه:

بابونه یکی از گیاهان بومی ایران است  ، در نظام کهن غذایی ایران و خوراک های متنوع آن بابونه کاربرد زیادی داشته است ، در دوره ی صفویه برخی پلوها همراه بابونه تهیه می شده است. بابونه با اشکال مختلف جوشانده ، دم کرده ، ضماد و بخور استفاده می‌شود. از گل ، ریشه وعرق و روغن و اسانس بابونه استفاده دارویی می‌شود.

دمنوش های گیاهی داروبرگ بابونه

دمنوش بابونه از گلبرگ های خشک بابونه تهیه می شود. بابونه حاوی مواد شیمیایی به نام فلاونوئیدها است. این فلاونوئیدها نوعی ماده مغذی موجود در بسیاری از گیاهان هستند و نقش مهمی در اثرات دارویی بابونه دارند.

از جمله مهم ترین خواص بابونه می توان به کاهش درد قاعدگی، درمان دیابت و کاهش قند خون، کند کردن و یا جلوگیری از پوکی استخوان، آرامبخشی و … اشاره کرد.

جهت بهره مند شدن از خواص بی نظیر بابونه می توانید بابونه را در بسته بندی های ۵۰ و ۱۰۰ گرمی در بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت از داروخانه گیاهی داروبرگ بخرید بدین منظور جهت خرید به صورت حضوری به آدرس ما که در پایین همین مقاله درج شده مراجعه نمایید و یا در سایت ما سفارش خود را ثبت کنید تا خیلی سریع آن را درب منزل خود دریافت نمایید.

به لیمو:

به لیمو دارای خواص تب بر، ضد درد، ضد نفخ، هضم کننده و آرام بخش است. اگر بخواهیم کمی اعصاب خود را آرام کنیم، نوشیدن چای با لیمو کافی است. این ترکیب بسیار آرام بخش و آرام بخش اعصاب است.

به لیمو

به لیمو در ایران بیشتر در استان های شمالی به صورت پرورشی کشت می شود. به لیمو یک گیاه دارویی معطر است که برگ های آن جزء دارویی این گیاه است و بوی خوشایند لیمو را دارد. برگها در پایان تابستان جمع آوری می شوند. پودر علف لیمو به رنگ سبز کم رنگ، بوی معطر و طعمی تند و کمی تلخ دارد. شربت به لیمو بسیار خوش طعم و خوش عطرست حتما امتحان کنید. به لیمو برای درمان سوء هاضمه، نفخ، سردرد یک طرفه، نورالژی، سرگیجه و علائم سرماخوردگی مصرف می شود و در تقویت حافظه و آرامش نیز مفید است. برای خرید به لیمو با کیفیت و قیمت مناسب  به سایت داروبرگ مراجعه کنید و یک خرید آسان و بی دغدغه را تجربه کنید.

به لیمو لیموها همچنین سرشار از ملاتونین هستند ، هورمونی در بدن که مسئول ریتم شبانه روزی است. تولید آن توسط تاریکی شب تحریک می شود و باعث خواب آلودگی می شود. نوشیدن چای علف لیمو یک راه طبیعی برای کمک به افزایش میزان ملاتونین بدن است.

لیمو به دلیل توانایی آرامش بخشیدن و استراحت ، سرشار از ملاتونین است و کمبود کافئین آن را به یک نوشیدنی ایده آل تبدیل می کند که می تواند بدن و ذهن را آرام کند ، بنابراین می توانید شب ها خوب بخوابید.

سم زدایی یک فرایند دائمی و مهم برای پاکسازی و حفظ سلامتی است. نوشیدن چای با به لیمو می تواند روند سم زدایی را تسریع کند و تحقیقات نشان داده است که لیمو سرشار از ترکیبات فنلی است.

ترکیبات فنلی آنتی اکسیدان های قوی هستند که در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند. ترکیبات فنولی به کاهش استرس اکسیداتیو کمک می کند که به بدن در دفع سموم و خنثی سازی اثرات مضر رادیکال های آزاد کمک می کند.

خرید پودر نارگیل

نارگیل بومی آسیای جنوب شرقی و آمریکای جنوبی است پودر نارگیل از میوه ی نارگیل که پوست بسیار سختی دارد تهیه می شود.

خواص پودر نارگیل باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. نارگیل سرشار از آهن است و در نتیجه از کم خونی جلوگیری می کند و پودر نارگیل به پیشگیری از بیماری آلزایمر و بیماری های روانی کمک می کند. نارگیل سرشار از فیبر است و به سلامت قلب کمک می کند.

از آنجایی که سرشار از مواد مغذی است، به کاهش قند خون، بهبود هضم و کاهش وزن کمک می کند. نارگیل باعث سلامت مو و شادابی پوست می شود.

به دلیل طعم مطبوع نارگیل، از پودر نارگیل برای تزیین کیک، دسر و به خصوص شیرینی جات استفاده می شود. با مخلوط کردن این پودر با شیر می توانید شیر نارگیل درست کنید.

این محصول در فروشگاه آجیل و خشکبار داروبرگ به وزن های متفاوت تقدیم شما عزیزان می شود.

پودر نارگیل

گل گاو زبان

 گل گاو زبان دارای خواص زیادی از جمله شفا بخشی بیماری ها است. به همین دلیل است که از روغن این گیاه برای کاهش علائم روماتیسم مفصلی، اگزما، جوش، شوره سر، مولتیپل اسکلروزیس و کاهش خطر ابتلا به آلزایمر استفاده می شود.

مصرف زیاد گیاهان یا مضرات نوشیدن کود گاو را می تواند باعث سرطان کبد شود و میزان آلکالوئیدهای موجود در چای برای کودکان، نوزادان، زنان باردار و شیرده مناسب نیست.

گل گاو زبان

زردچوبه به کنترل التهاب و درمان بیماری های مزاحم مانند سرطان و ورم مفاصل کمک می کند. به دلیل ترکیب کورکومین، این ادویه فواید عصبی و قلبی عروقی نیز دارد.

در چندین مطالعه ، کورکومین یک ترکیب قوی در زردچوبه است که می تواند التهاب را در بدن کاهش دهد. یکی از راه های افزایش مصرف زردچوبه این است که هنگام پخت و پز آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید که ممکن است قبلاً انجام داده باشید.

ما در داروخانه دمنوش های گیاهی داروبرگ تمامی محصولاتمان را با وسواس تمام از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار تهیه می کنیم و با قیمتی مناسب خدمت مشتریان عزیز ارائه می دهیم. شما عزیزان می توانید جهت خرید حضوری به مشهد مقدس، طبرسی شمالی ۳۸، بین طباطبایی ۸ و ۱۰ مراجعه نمایید و یا با شماره تماس های ۰۵۱۳۲۱۲۹۹۴۵ و ۰۹۱۵۲۴۹۴۲۹۴ تماس بگیرید همچنین جهت خرید غیر حضوری می توانید به سایت دمنوش های گیاهی داروبرگ به آدرس اینترنتی daroobarg.com مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۵۰۰۵۴۸۲۴ در واتساپ ثبت سفارش نمایید.

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.