بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

تکذیب خبر سرقت در بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم علیه السلام روستای گوشه

تکذیب خبر سرقت در بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم علیه السلام

تکذیب خبر سرقت در بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم علیه السلام

تکذیب خبر سرقت در بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم علیه السلام نصیرالاسلامی: هیچ گونه سرقت در بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم علیه السلام روستای گوشه شهرستان بویراحمد صورت نگرفته / برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با تکذیب خبر سرقت در بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم علیه السلام روستای گوشه شهرستان بویراحمد گفت: باید توجه داشت که چنین موضوعی به هیچ عنوان صحت ندارد و « بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم علیه السلام روستای گوشه شهرستان بویراحمد» مورد سرقت قرار نگرفته است.

به گزارش… ،حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با تکذیب خبر سرقت در بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم علیه السلام روستای گوشه شهرستان بویراحمد گفت: باید توجه داشت که چنین موضوعی به هیچ عنوان صحت ندارد و « بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم علیه السلام روستای گوشه شهرستان بویراحمد» مورد سرقت قرار نگرفته است.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی افزود: کلیپ منتشر شده در فضای مجازی با عنوان بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم علیه السلام مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد نمی باشد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی درادامه با اشاره به انتشار شایعات در فضای مجازی گفت: با توجه به توسعه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، بعضاً هم شاهد انتشار خبرهای غیرواقعی و کذب در آن هستیم که ضرورت دارد هر فردی که در این عرصه فعالیت می کند به شایعات و خبرهایی که منبع موثقی هم ندارند دامن نزنند و در انتشار آن سهیم نشوند.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت سوگواره بصیرت عاشورایی در دهه اول محرم با حضور زائران و عزاداران حسینی در بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم علیه السلام روستای گوشه شهرستان بویراحمد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم علیه السلام در روستای گوشه در منطقه‌ای زیبا در ۱۳ کیلومتر شمال شهر یاسوج قرار گرفته، وجود درختان گردو، سیب و گیاهان دارویی جذابیت این بقعه متبرکه را دو چندان کرده است. همه ساله در فصل تابستان و بهار تعداد زیادی زائر این مرقد مبارک را زیارت کرده و غبار دل را با آب معرفت شستشو می‌دهند. وجود زائرسراها و امکانات جانبی در کنار این بقعه متبرکه امکان اقامت زائران را فراهم می‌نماید.

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.