بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

اشتغال فرزندان ایثارگران در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد

اشتغال فرزندان ایثارگران در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد

اشتغال فرزندان ایثارگران در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد

اشتغال فرزندان ایثارگران در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد به گزارش خبریفا به نقل از ایثار، ولی‌الله بیاتی با اشاره به برنامه‌های مجلس برای خدمت‌رسانی به ایثارگران، گفت: مجلس شورای اسلامی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان مجلس انقلابی مصوبات خوبی برای خدمات به ایثارگران داشته است و اگر مصوبات مجلس اجرا شود بخش عمده مشکل ایثارگران حل می‌شود. فراکسیون‌هایی در مجلس به نام فراکسیون ایثارگران و فراکسیون ایثار و شهادت تشکیل شده است و مجلس لوایح دولت برای خدمت به ایثارگران را تصویب کرده است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خاطرنشان کرد: حمایت از فرزندان ایثارگران یکی از مواردی است که مجلس شورای اسلامی به آن‌ توجه دارد. عزیزانی شهید و فرزندانشان بی‌سرپرست شده‌اند و جانبازان عمری با سختی زندگی می‌کنند؛ بسیاری از جانبازهای دوران دفاع مقدس به ظاهر سالم هستند اما دچار ناراحتی اعصاب و روان هستند و یا در مناطقی توسط رژیم بعث عراق شیمیایی شده‌اند و هر خدماتی به فرزندان ایثارگران ارائه شود کم است و باید از این عزیزان حمایت شود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی افزود: در زمینه استخدام دولت باید قوانین حمایت از ایثارگران و فرزندان ایثارگران را اجرا کند که یکی از این موارد تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران است و مطابق با قانون، دولت باید زمینه حمایت از فرزندان ایثارگران را فراهم کند تا آنها احساس کنند اگر پدرشان در این مسیر ایثار کرده‌اند حداقل حاکمیت آنها را فراموش نکرده است.

بیاتی گفت: ایثارگران نیازمند خدمات رفاهی هستند و خدمات رفاهی و حقوقی که به ایثارگران داده می‌شود در این شرایط سخت اقتصادی ناچیز است. یکی از مسائل مهم ایثارگران و خانواده ایثارگران موضوعات معیشتی است و یکی از موضوعاتی که باید در برنامه هفتم مورد توجه قرار بگیرد موضوع اشتغال فرزندان ایثارگران است. برخی از ایثارگران گرفتار مشکلات اقتصادی هستند و بدهکاری‌های مختلفی دارند و باید در برنامه هفتم توسعه امکانات لازم برای ایثارگران در نظر گرفته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.