بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران سازمان صدا و سیما اجرایی می‌شود

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران سازمان صدا و سیما

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران سازمان صدا و سیما اجرایی می‌شود

به گزارش خبری فا به نقل از ایثار، پیمان جبلی با بیان اینکه صدا و سیما مکلف به اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران است، گفت: حدود ۶۰۰۰ نفر از ایثارگران در سازمان صدا و سیما با روابط استخدامی مختلف شامل پیمانی، شرکتی، خرید خدمات و قرارداد تبصره ۴ مشمول تبدیل وضعیت می‌شوند لذا به تدریج و با تأمین منابعی که دولت موظف به تأمین آنها است اقدام به تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران خواهیم کرد.

وی افزود: دولت در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران موظف شده است که منابع مالی تبدیل وضعیت ایثارگران را تأمین کند اما تاکنون تأمین منابع انجام نشده است اما خود را موظف می‌دانیم با استفاده از منابع سازمان این اقدام را هر چه سریع‌تر پیش ببریم. فعلاً با در نظر داشتن چند معیار در مورد کارکنان پیمانی این کار آغاز شده است و به زودی به نتیجه خواهد رسید و در مورد سایر کارکنان موضوع اولویت شغل، الگوی نیروی انسانی و تأمین منابع در نظر گرفته می‌شود.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به ضرورت اجرای قوانین، گفت: ممکن است در مورد این موضوع نظراتی داشته باشیم ولی چون به قانون تبدیل شده و یک سند محوری است موظف به اجرای آن هستیم و آن را پیش خواهیم برد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.