بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

از سن پایین شروع به تجارت کردم و به ثروت رسیدم

از سن پایین شروع به تجارت کردم و به ثروت رسیدم

از سن پایین شروع به تجارت کردم و به ثروت رسیدم با وجود سن کم توانستم در حوزه ی سوهان فعالیت کنم و از طریق وب سایت محصولات خود را که شامل سوهان کره باقلوایی، سوهان گزی و سوهان لقمه بود به مردم معرفی کنم.

سوهان کره ای باقلوایی

همان طور که ذکر شد با مراجعه به بازار می توان نمونه هایی بی شمار از انواع سوهان را پیدا که سوهان کره ای باقلوایی از نمونه های بسیار عالی، خوشمزه و پر طرفدار این محصول است که در بسیاری از شهرهای کشور تولید کنندگان به تولید انواع این محصول مشغول هستند.

معمولا بین نمونه های برتر از سوهان می توان به سوهان کره ای باقلوایی اشاره نمود. نام این محصول به دلیل فرم و شکل ظاهری سوهان است، اما طعم کره حیوانی و درجه یک کاملا در سوهان حس می شود و با خوردن سوهان می توان از طعم عالی کره درجه یک و زعفران اصل و خوش عطر لذت برد.

تولید کننده سوهان کره ای باقلوایی را با استفاده از جوانه گندم، بهترین آرد گندم کامل و شکر و مواد افزودنی و معطر و طعم دهنده های عالی مانند هل و زعفران و زرده تخم مرغ تولید نموده است و انواع این محصول را در بسته های بسیار شیک، زیبا و بهداشتی با قیمت مناسب در تمام کشور پخش و در دسترس تمام مشتریان قرار داده است.

سوهان کره ای باقلوایی در واقع بمبی از انرژی با طعمی عالی و کالری بسیار بالا است و استفاده از مغزیات مختلف و زعفران درجه یک سبب افزایش ویتامینهای موجود در این محصول شده است.

از سن پایین شروع به تجارت کردم و به ثروت رسیدم

سوهان گزی

شنیدن واژه سوهان اغلب مردم را به یاد شهر زیارتی قم می اندازد، چرا که سوهان گزی مهم ترین سوغاتی این نقطه از کشور به شمار می رود، البته امروزه این شیرینی خوشمزه در سایر نقاط ایران از جمله استان اصفهان نیز تولید می گردد، کره، آرد جوانه گندم، مغز پسته و شکر یا عسل مواد اولیه اصلی تولید سوهان می باشند.

همان گونه که می دانیم، سوهان گزی از تلفیق گز و سوهان به دست می آید و طی مدت زمان کوتاهی محبوبیت زیادی نزد مردم یافته است، این خوراکی خوشمزه را می توان نوعی گز با روکش سوهان یا نوعی سوهان مغزدار گزی دانست.

بدیهی است که برای تولید سوهان گزی در ابتدا مواد گز و سوهان به طور جداگانه آماده می شوند، پس از تهیه گز لقمه ای آن را در سوهان که حالتی شبیه به حلوا دارد، می غلتانند، البته این کار به وسیله قالبها و ابزارهای مخصوص انجام می گیرد تا محصول نهایی علاوه بر خوشمزه بودن، ظاهری مطلوب نیز داشته باشد.

سوهان گزی

سوهان لقمه ای

در ترکیب سوهان لقمه ای از آرد، هل، زعفران، شکر و دیگر مواد تهیه استفاده می شود. این محصول با داشتن پروتئین های زیادی که دارد برای حفظ سلامت سیستم عصبی بسیار مفید می باشد.

همچنین وجود جوانه گندم در آن که حاوی قند فراوانی است به حفظ انرژی در ماهیچه ها و نیز کارکرد مناسب و درست آن ها کمک می کند. یکی دیگر از خاصیت های این محصول زعفران به کار رفته در آن است که از ایجاد افسردگی پیشگیری و همچنین کلسترول خون را کم کرده و کارایی قلب را بسیار بهتر می کند.

مقدار هلی که در این محصول وجود دارد علاوه بر ایجاد بوی خوش از اضطراب نیز جلوگیری می کند. یکی دیگر از مواد تشکیل دهنده ی این محصول زرده تخم مرغ است که علاوه بر استحکام بخشیدن به استخوان ها، عملکرد عصبی بدن را نیز بهتر می کند.

مواد معدنی که در سوهان وجود دارد مانند روی، کلسیم و غیره از ریزش مو پیشگیری نموده، شوره آن را نابود می کند، احتمال دچار شدن به بیماری سرطان را پایین آورده و هر نوع مشکل پوستی را نیز درمان می کند.

سوهان لقمه ای

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.