بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

با اینترنت در حوزه پلاستیک ثروتمند شدم

با اینترنت در حوزه پلاستیک ثروتمند شدم

با اینترنت در حوزه پلاستیک ثروتمند شدم با توجه به اینکه سررشته خوبی که در حوضه پلاستیک داشتم و نحوه فروش اینترنتی آن را بلد بودم توانستم در این حوضه با تلاش و کوشش مکرر بازارهای هدفم را بشناسم و با معرفی کردن پلاستیک به ان ها از کسب و کار کوچک شروع کردم و به مرور زمان به یک کسب و کار بزرگ تبدیلش کردم و چند نمونه از بهترین های انهارا هم برای شما قرار داده ام.

پلاستیک

پلاستیک‌ بسیار وسیعی از مواد پلیمری را تشکیل می‌دهند. پلاستیک از کلمه یونانی شکل‌پذیر بودن نشات گرفته‌ است که به این معنی است که می توان آن را به شکل های مختلفی  از جمله فیلم، الیاف، صفحات، لوله‌ها، بطری‌ها، جعبه‌ها و غیره دراورد.

پلاستیک اصطلاحی است که معمولاً برای توصیف طیف گسترده ای از مواد مصنوعی یا نیمه مصنوعی استفاده می شود که در طیف وسیعی از کاربردها مورد استفاده قرار می گیرد.

در هر کجا که نگاه کنید، پلاستیک پیدا خواهید کرد. ما از محصولات پلاستیکی استفاده می کنیم تا زندگی ما تمیزتر، آسان تر، ایمن تر و لذت بخش تر باشد. پلاستیک را در لباسی که می پوشیم، خانه هایی که در آن زندگی می کنیم و ماشین‌هایی که در آن مسافرت می کنیم و یا اسباب بازی هایی که کوکان با آنها بازی می کنند، صفحه هایی که تماشا می کنیم، ابزار IT که از آن‌ها استفاده می کنیم

و تجهیزات پزشکی که از همه آنها سود می بریم حاوی پلاستیک هستند.

با اینترنت در حوزه پلاستیک ثروتمند شدم

پلاستیک دسته دار

گروه کارخانه جات سانی پلاست تولید کننده عمده انواع پلاستیک دسته دار ، نایلون دسته دار و نایلکس دسته دار به صورت مستقیم از کارخانه است که به علت حذف واسطه ها با قیمتی بسیار مناسب می توانید انواع محصولات پلاستیکی پلی اتیلن را در اختیارتان قرار دهد.

پلاستیک های دسته دار به انواع مختلفی تقسیم می شوند که عبارتند از پلاستیک دسته بندی ، پلاستیک دسته رکابی ، پلاستیک دسته موزی و پلاستیک دسته تقویت که همان دسته موزی است فقط با دسته مستحکم تر

در سطر قبلی انواع پلاستیک دسته دار را نام بردیم ، که این محصولات با دو جنس مواد اولیه مختلف تولید می شوند که عبارتند از نایلون و نایلکس

نایلون و نایلکس دارای تفاوت هایی هستند که با توجه به نیاز شما باید سفارش داده شوند برای اطلاعات بیشتر در این باره در سطر بعد فرق بین نایلون و نایلکس توضیح داده شده.

فرق این دو در ظاهر این است که نایلون نرم ، انعطافپذیر ، شفاف و براق است اما نایلون خشک و مات است ، همینطور در تولید نمی توان نایلون را در زخامت های کم تولید کرد اما نایلکس قابل سفارش در هر ضخامتی است.

پلاستیک دسته دار

پلاستیک زیپ دار

زیپ کیپ چیست ؟ به دو ردیف پلاستیک زیپ دار که روی یکدیگر چفت می شوند و در انواع بسته بندی های پلاستیکی ، پاکتی ، سلفونی و … قابل تعبیه است ، که باعث پلمپ شدن درب بسته بندی با قابلیت باز و بسته شدن در تعداد نامحدود بار می شود زیپ کیف می گویند.

در بسیاری از مشاغل نمونه های نازک سلفون زیپ کیپ کار آمدی ندارند و نیاز به تحمل وزن های بالا تر با مقاومت بیشتر است از همین رو سانی پلاست با درخواست مشتریان می تواند کیسه زیپ دار ضخیم را به دو صورت تولید کند که عبارتند :

تولید به صورت ضخیم

تولید به صورت متالایز یا صدفی

پلاستیک زیپ دار

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.