بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

جارو برقی انگیزه من را برای ثروتمند شدن بیشتر کرد!

جارو برقی انگیزه من را برای ثروتمند شدن بیشتر کرد!

جارو برقی انگیزه من را برای ثروتمند شدن بیشتر کرد! خدا را شاکرم که مرا در مسیر موفقیت و صحیح قرار داد و توانستم با فعالیت در حوزه لوازم خانگی از جمله انواع جارو برقی درآمدم را افزایش دهم. تلاش های بی وفقه، استفاده از تجربیات افراد موفق و به کار بستن آن ها روند رسیدن به موفقیت را سریع تر کرد. در ادامه قصد داریم تا شما عزیزان را با این حوزه سودمند بیشتر آشنا کنیم.

جارو برقی شیائومی

جاروبرقی‌ها از جمله جارو برقی شیائومی بخشی از تقریباً هر تجارت و امکاناتی هستند که می‌توانید به آن فکر کنید، از فروشگاه‌های خرده‌ فروشی و کتابخانه‌های مدارس گرفته تا اتاق‌های انتظار بیمارستان و ساختمان‌های اداری، تقریباً هر تأسیساتی دارای نوعی کف نرم است که به طور منظم نیاز به جاروبرقی دارد.

یک سری نکات را موقع استفاده باید رعایت کنیم از جمله ابتدا مکش را اندازه بگیرید، پس از انرژی دهی می توانید قسمت جلویی را حرکت دهید تا قدرت مکش را احساس کنید.

به صدا گوش دهید، پس از روشن شدن جاروبرقی مخزن، فقط باید صدای باد شنیده شود، هرچه صدا کوچکتر باشد، نویز کل دستگاه شامل نمی شود.

با چندین سال تجربه، این شرکت که شرکت معتبر و فوق العاده ای برای محصولات مختلف خانگی بوده و یکی از تولید کنندگان اصلی تجهیزات تمیز کردن چین است، ما جاروبرقی های خشک مرطوب با کیفیت، پاک کننده های حوضچه، جاروبرقی خاکستر، فیلترهای خاکستر و غیره را عرضه می کنیم، باور کنید، شرکت ما سال ها تجربه و تکنیک های جامع دارد.

جارو برقی انگیزه من را برای ثروتمند شدن بیشتر کرد!

جاروبرقی دایسون

یکی از انواع متداول جاروبرقی، جاروبرقی دایسون ایده آل مخزن دار است که به طور کلی دارای چرخ است، می تواند سطوح مختلف را تمیز کند و دارای سرهای تمیز کننده کوچک و قابل مانور است که آنها را برای تمیز کردن اطراف میز و مبلمان عالی می کند.

جاروبرقی‌های مخزن دار دارای شیلنگ‌های انعطاف‌ پذیر و میله‌های تمیزکننده طولانی‌تری هستند که به کارکنان کمک می‌کنند به راحتی به زیر مبلمان دسترسی پیدا کنند چرخ ها به کارکنان کمک می کنند تا جاروبرقی را از فضا به فضا به راحتی و کارآمد جابجا کنند.

جاروبرقی ممتاز و مرغوب مخزن دار نسبت به جاروبرقی قائم وزن سبک‌تر و حمل آسان‌تری دارد (مثال: وزن جاروبرقی قوطی V-CAN-10 9 پوند است در حالی که وکیوم عمودی V-DMU-14 وزن ۲۴ پوند دارد).

 آنها به طور کلی مکش و سرعت جریان بهتری دارند، که می تواند به معنای تمیز کردن آسان تر و سریع تر تیم نظافت شما باشد این جاروبرقی نسبت به سایر انواع جاروبرقی بی صداتر است که می تواند در محیط های آرام مانند بیمارستان ها مفید باشد.

جاروبرقی دایسون

جارو برقی فیلیپس

گزینه های ابزار برای جارو برقی فیلیپس مرغوب بسیار گسترده است تا به کارکنان تمیز کننده کمک کند تا انواع سطوح را به طور موثر تمیز کنند.

ابزارهای شکافی، ابزارهای برس کوچک، ابزارهای کف خشک و ابزارهای فرش همگی به تمیز کردن انواع کف و زباله کمک می کنند.

 از آنجایی که وزن به طور مساوی روی چرخ ها توزیع می شود، جاروبرقی های قوطی اغلب دارای موتورهای بزرگتر هستند، به این معنی که می توانند فیلترهای بزرگتر را نیز پشتیبانی کنند، به طور کلی دو نوع جاروبرقی قوطی وجود دارد: جاروبرقی های مخزن دار مرطوب و خشک و وکیوم مخزن دار خشک.

جاروبرقی باورنکردنی مخزن دار مرطوب و خشک، همانطور که از نام آن پیداست، می‌تواند برای تمیز کردن نشست‌ های مرطوب مانند آب یا حتی باقی مانده‌های روغن و نشت خشک، مانند سایر زباله‌های معمولی که با جاروبرقی تمیز می‌شوند، استفاده شود.

برخی از جاروبرقی های درجه یک مخزن دار بسته به اندازه مخزن حتی می توانند مناطق سیل زده را تمیز کنند.

جارو برقی فیلیپس

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.