بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

پاسخگویی مدیرکل بنیاد استان البرز به مشکلات ایثارگران از طریق سامانه سامد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز صبح امروز 29 آبان ماه با حضور در سامانه سامد (سامانه الکترونیک مردم و دولت) استانداری البرز از طریق تلفن 111 پاسخگوی مشکلات ایثارگران بود.

پاسخگویی مدیرکل بنیاد استان البرز به مشکلات ایثارگران از طریق سامانه سامد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز صبح امروز ۲۹ آبان ماه با حضور در سامانه سامد (سامانه الکترونیک مردم و دولت) استانداری البرز از طریق تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مشکلات ایثارگران بود.

پاسخگویی مدیرکل بنیاد استان البرز به مشکلات ایثارگران از طریق سامانه سامد  
پاسخگویی مدیرکل بنیاد استان البرز به مشکلات ایثارگران از طریق سامانه سامد به گزارش خبری فا به نقل از ایثار، سلیمان رستمیان در این تماس‌های تلفنی ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک هفته بسیج، گفت: خدمت به ایثارگران یک موهبت الهی است که باید قدردان آن باشیم، بنیاد در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی باید پاسخگوی مطالبات ایثارگران باشد و مشکلات این عزیزان را رفع کند.
وی شهدا و ایثارگران را مایه عظمت و اقتدار نظام دانست و تصریح کرد: تکریم و جلب رضایتمندی ایثارگران یک وظیفه است و باید به این مهم توجه شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: کارکنان بنیاد امروز در لباس سربازی نظام و خادمی ایثارگران هرگونه اقدامی برای رفاه حال ایثارگران انجام خواهند داد تا رضایتمندی ایثارگران را به‌دست آورند.
گفتنی است این تماس‌های تلفنی در راستای تسهیل در امر پاسخگویی به مشکلات ایثارگران و تکریم این عزیزان از طریق تلفن ۱۱۱ در محل دفتر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت استان انجام و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، پاسخگوی مشکلات و مسائل قشر ایثارگر جامعه بود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.