بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

راهکار میلیونرها برای ثروتمند شدن ما

راهکار میلیونرها برای ثروتمند شدن ما

راهکار میلیونرها برای ثروتمند شدن ما مشکل کار کردن در شغلی برای بدست آوردن پول این است که شما مجبور هستید هر روز و هر صبح به فکر فروش کارتان باشید اگر برای پول کار می کنید کار شما هیچ ارزش افزوده بلند مدتی ندارد از همه مهم تر اینکه اگر برای پول کار می کنید پس ظرفیت درآمد شما محدود است اگر با روندی آهسته برای بدست آوردن دارایی ها کار کنید ظرفیت درآمد شما بی نهایت است و می توانید به نسل های آتی نیز انتقال یابد. گردو راه سرمایه گذاری بسیار خوبی برای تاجران است.

گردو تویسرکان

خصوصیات گردو تویسرکان واریته ای جدید است که از کاشت هسته بذری با تلقیح آزاد از یک رقم گردوی کالیفرنیایی در آمریکا به دست آمده است. خرید نهال گردوی تویسرکانی پیوندی ظرفیت باردهی بسیار بالا و حداقل تا ۶۰ درصد بیش از ارقام نهال گردو دیگر است. خصوصیات گردو تویسرکان میوه های آن جانبی و بسیار زودرس است و با تنه نیمه بلند و نیمه گسترده ای که دارد حتی به شکل پرچین نیز می توان آن را در باغ کاشت. خرید گردوی تویسرکانی پیوندی با باز شدن جوانه ها در این واریته بعد از ارقام نهال گردو و ۸ روز قبل از انواع نهال گردو دیگر آغاز می شود. خرید درخت گردو تویسرکانی نیمه قوی است و به پایه های قوی نیاز دارد. میوه آن گرد، به اندازه حدود ۳۲ میلی متر و دارای پوستی کاملاً متصل و خشبی است.

راهکار میلیونرها برای ثروتمند شدن ما

گردو سفید

گفتن اینکه گردو فقط یک آجیل مغذی است، کوچک شمردن ارزش غذایی این آجیل معجزه گر است. گردو سفید تامین کننده ی چربی های مفید، فیبر ویتامین ها و مواد معدنی هستند و این تازه آغاز توصیف تاثیر گردو بر سلامتی است. این قدر فواید کشف شده ی گردو فراوان است که در پنجاه سال اخیر هر ساله دانشگاه دیویس پذیرای متخصصان و پژوهشگران در گنگره سالانه ی تاثیرات گردو بر بدن می باشد. میزان امگا سه این آجیل، به بیشترین میزان در بین مواد خوراکی است. تاثیرات عالی آن بر مغز باعث شده شهرت آن غذای مغز باشد. گردو یک دانه ی خوراکی است، که در حقیقت یکی از پرمصرف ترین آجیل ها نیز محسوب می گردد. پرمصرفترین نژاد گردو در جهان، گردوی سفید است که از جلال آباد قرقیزستان تا سواحل مدیترانه، حتی بصورت خودرو وجود دارد. همچنین بیشتر نژاد گردویی که در ایران کاشته می شود این گردو می باشد.

گردو سفید

گردو کاغذی

گردوها از نظر جنس پوست انواع مختلفی دارند ولی در مجموع می‌توان آن‌ها را به دو دسته کلی سوزنی و پوست کاغذی تفکیک کرد. گردو کاغذی همان طوری که از نامش پیداست، به نوعی از گردو گفته می‌شود که پوست آن نازک بوده و به راحتی بشکند و مغز آن به آسانی جدا شود. برخلاف گردو سوزنی، چون پوست گردو کاغذی از داخل تقریبا صاف است و شیار خاصی ندارد، می‌توان مغز این مدل گردوها را بدون اینکه خرد شوند و یا آسیب خاصی ببینند، به صورت دو پر یا حتی چهار پر جدا کرد. به علاوه اینکه به دلیل همین پوست نازکی که این مدل گردوها دارند، فضای بیشتری برای مغز گردو باقی می‌ماند و در نتیجه معمولا مغز گردوهای پوست کاغذی درشت‌تر است. همین دلیل باعث می‌شود که با وجود اینکه گردو سوزنی حتی گاهی از گردو پوست کاغذی چرب‌تر و خوش‌طعم‌تر است ولی گردو پوست کاغذی طرفداران بیشتری داشته باشد.

گردو کاغذی

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.