بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

این محصول توانست سم فقر را در زندگی ام نابود کند

این محصول توانست سم فقر را در زندگی ام نابود کند

این محصول توانست سم فقر را در زندگی ام نابود کند از طریق یک تاجر با حوزه ی سم و سمپاش آشنا شدم و او به من آموزش های لازم برای موفقیت در این حوزه را داد. بعد از راه اندازی کسب و کار توانستم به سرعت در این زمینه پیشرفت کنم. درادامه به بررسی چند مدل پرطرفدار این محصولات اشاره شده است.

سم نخود

پادک نام سوسک مزارع نخود است: سوسکهای بزرگ و جوان در زمان گلدهی گیاه نخود به آن جذب می شودباید با سم نخود از بین بروند. در این موقع به گیاه ضرر زیادی نمی رساند  آنها در طول چسبیدن به گیاه شروع به تغذیه از گیاه نموده و در آن محل به زاد و ولد مشغول می شوند حال بذرهای گیاه که آلوده شدند در حال رشد و تکثیر هستند.

اگر بذر را باز کنیم متوجه میزان خسارت از میزان تخم گذاری سوسکها بر روی گیاه نخود می شویم. طول هر سوسک بالغ ۵ میلی متر است و در رنگهای سفید، سیاه، خاکستری وجو دارند ظاهر آنها بدین این صورت است: نوک آنها معمولا سفید رنگ، شکم بیضی شکل و سیاه دارند. استراتژیهای مدیریتی برای مدیریت کشت مزار نخود در مقابله با سوسک:

اگر از محصولات در کشتزارهای سنتی استفاده می شود حتما نخود فرنگی بکارید چرا که نخود در این مناطق به خوبی حاصل نمی شود. استفاده از سموم کشاورزی و کود شیمیایی گوگرد برای از بین بردن شپش سر به شدت منع شده است سم نخود برای شپش سر همانطور که بیان کردیم جزو سمومات شیمیایی کشاورزی محسوب شده و سازمان وزرات بهداشت جهانی آن را منسوخ اعلام نموده چرا که امروزه با وجود پیشرفتهای پزشکی و طب سنتی روشهای زیادی وجود دارد که انگل شپش را براحتی پاک نموده و هیچگونه آسیبی به سلامتی و پوست افراد نمی رساند.

این محصول توانست سم فقر را در زندگی ام نابود کند

سمپاش

در مرحله دوم باید شلنگ های ورودی و خروجی سمپاش را نصب کنید، روی پمپ این محصول یک ورودی و خروجی برای سم وجود دارد که شلنگ به آن نصب می شود و دو سر دیگر شلنگ ها داخل مخزن قرار می گیرد.

در قسمت بعدی شلنگ باید لانس را ببندید و بهتر است از لانس هایی از جنس آلمینیوم استفاده کنید که بسیار مقاوم و سبک هستند. در این مرحله باید نوع پاشش لانس سمپاشی را انتخاب کنید؛ در انتهای لانس یک گیره وجود داشته که قابلیت چرخیدن دارد با چرخاندن و یا باز بسته کردن آن می توانید زاویه و نوع پاشش را مشخص کنید.

تنظیم فشار پمپ سمپاش فرغونی در این مرحله باید انجام شود ؛ بالای پمپ سمپاش موتوری فرغونی دست دوم یک فلکه وجود دارد که با رنگ قرمز مشخص می شود با تنظیم و باز و بسته کردن این فلکه می توانید میزان فشار را افزایش و یا کاهش دهید.

سمپاش

سم لاروکش

کسانی که کشاورز هستند و یا مالک زمینهای کشاورزی هستند نیاز هست تا در خصوص سم لاروکش که خریداری می کنند با نظر فردی به نام گیاه پزشک باشد تا بهترین و مناسب ترین سم را با توجه به نوع لاروی که در زمین شما در حال رشد است را به شما ارائه دهد.

بهتر است تا بدانید که استفاده بی جا و بدون تحقیق از انواع سموم کشاورزی نه تنها به بهبود خسارات زمین شما نمی انجامد بلکه باعث می شود تا سیستم و شبکه کشاورزی ایجاد شده زمین مورد نظر شما به طور قابل توجهی به هم بریزد.

این امر خسارت جبران نا پذیری را شامل می شود. همان طور که به شما نیز گفتیم انواع سموم کشاورزی از جمله سم لارو کشی که می خواهید خریداری کنید بهتر است تا با تشخیص گیاه پزشک بعد از بررسی زمین باشد.

سم لاروکش

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.