بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

با پرورش افکارم در حوزه ی کالای خواب ثروتمند شدم

با پرورش افکارم در حوزه ی کالای خواب ثروتمند شدم

با پرورش افکارم در حوزه ی کالای خواب ثروتمند شدم من بر روی افکار خود تمرکز کردم و درصدد بهبود آنها کوشیدم و خوشبختانه به نتیجه ی دلخواه خود رسیدم و در حوزه ی کالای خواب به فردی موفق تبدیل شدم. در ادامه در رابطه با این محصولات بیشتر صحبت خواهد شد.

روتختی ترمه

بسیاری از عوامل قیمت روتختی ترمه به بستگی دارد. کاور آن پنبه دوزی بوده و در فصل های گرم و سرد می توان از آن استفاده کرد. بخاطر اینکه از جنس پنبه است باعث بوجود آمدن حساسیت نمی شود و قابل شستشو هم می باشد.

در طرح ها، رنگ ها و سایز های متنوع تولید شده است بنابراین به راحتی می توان آن را با دکوراسیون اتاق خواب ست کرد و از آنجایی که چهار فصل است از نظر اقتصادی به صرفه است.

روتختی چهار فصل زنانه بسیار زیبا پنبه دوزی شده و دارای حجم بسیار کم، نرمی و لطافت بالا، ضد حساسیت، سبک، قابلیت شستشوی آسان و در انواع طرح و رنگ با توجه به روحیه خانم ها و سلیقه آنها تولید شده است.

در هر چهار فصل می توان از آن استفاده کرد. این روتختی ها معمولا از جنس پنبه و نخ می باشند. اگر از آنها خوب مراقبت شود تا سالها دوام دارند و کیفیت خود را از دست نمی دهند.

با پرورش افکارم در حوزه ی کالای خواب ثروتمند شدم

روتختی سه بعدی

اولین چیزی که هنگام ورود به اتاق خواب مورد توجه قرار می گیرد تخت خواب است پس می توان از روتختی دو نفره چهار فصل برای زیبا تر شدن دکوراسیون و طراحی داخل اتاق خواب استفاده کرد. قیمت روتختی سه بعدی و کیفیت آن متفاوت است.

رنگ آن بهتر است تک رنگ یا ترکیبی از رنگ های مختلف و شاد و ملایم باشد تا آرامش بیشتری را در فضای اتاق بوجود آورد. معمولا رنگ های تند و زننده توصیه نمی شود و رنگ آن باید با فضای داخل اتاق سازگاری داشته باشد.

برای اتاق خواب های کوچک بهتر است از رو تختی های ساده و رنگ روشن استفاده کنیم. جنس پارچه باید مرغوب باشد تا هم دوام خوبی داشته باشد و هم ایجاد حساسیت و آلرژی نکند. بهتر است قبل از خرید روتختی به سایز آن توجه کنیم و روتختی چهار فصل بزرگ را بخریم زیرا اگر روتختی از تخت کوچکتر باشد جلوه خوبی ندارد و زیبایی طرح تخت و دکوراسیون اتاق را از بین می برد.

روتختی سه بعدی

روتختی ابریشم

قیمت روتختی ابریشم به نسبت دیگر جنس ها بالاتر است. یکی از محصولات ترمه روتختی است که هم اکنون در خانه های به سبک سنتی و حتی مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. دوستداران و علاقه مندان به هنر معمولا روتختی ترمه ابریشم را به روتختی های دیگر ترجیح می دهند. برای بافت روتختی های ترمه از نخ های ابریشم یا ویسکوز و پلی استراستفاده می شود که هر نخ ویژگی های خود را دارد.

به طور معمول روتختی ای که با نخ ابریشم یا ویسکوز بافته شده باشد تراکم بالایی دارد و کیفیت خوبی برخوردار است. به همین دلیل قیمت روتختی های ترمه ابریشم از روتختی ترمه که با نخ پلی استری تولید شده بالا تر است. روتختی ترمه ابریشم در حال حاضر در کارگاه های بافندگی یزد و با دستگاه بافته می شوند.

از آنجا که دوستداران هنر روز به روز رو به افزایش است. پارچه ترمه و محصولات تولید شده از آن مانند روتختی ترمه ابریشم و همچنین روتختی مخمل ابریشم به شهر های دیگر صادر می شوند. روتختی ترمه ابریشم یک محصول تولید شده از ترمه است که می توانید با کمک آن دکوراسیون اتاق خواب خود را تکمیل کنید.

روتختی ابریشم

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.