بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

سرمربی ژاپن: همه کار کردیم جز گلزنی / به دنبال شکست اسپانیا هستیم

سرمربی ژاپن: همه کار کردیم جز گلزنی

جام جهانی قطر|سرمربی ژاپن: همه کار کردیم جز گلزنی/ به دنبال شکست اسپانیا هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن به شکست امروز تیمش مقابل کاستاریکا در گروه ‌E جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.

سرمربی ژاپن: همه کار کردیم جز گلزنی به گزارش به گزارش خبری فا به نقل از تسنیم، هاجیمه موریاسو در پی شکست یک بر صفر امروز (یکشنبه) شاگردانش مقابل کاستاریکا در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت: دقایق زیادی از این بازی بدون گل دنبال شد و ما در گلزنی ناکام بودیم. کاستاریکا بازی را خوب شروع نکرد و امیدوار بودم که ما همان‌طور که در بیشتر دقایق بازی خوب بودیم، در دقایق پایانی هم بازی را کنترل کنیم . به غیر از گلی که در این بازی دریافت کردیم، ما به خواسته‌مان که همان کنترل بازی بود، رسیدیم. ما همه کار کردیم و تنها گلزنی را کم داشتیم و تنها در این مورد به هدف‌مان نرسیدیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن که حالا تیمش در بازی پایانی باید با اسپانیا مصاف کند، دیداری که در صعود به مرحله حذفی بسیار تأثیرگذار خواهد بود، اظهار داشت: ما در بازی پایانی اجازه نخواهیم داد که اسپانیا با تمام توانش بازی کند و در مقابل با تمام توان به دنبال پیروزی خواهیم بود. از هوادارانی که در این بازی روی سکوها بودند و از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم و عذرخواهی می‌کنم که در این بازی به نتیجه مطلوب‌مان دست پیدا نکردیم. ما حالا خودمان را برای بازی با اسپانیا آماده خواهیم کرد و امیدوارم در نهایت هواداران از نتیجه‌ آن بازی خوشحال باشند.

ژاپن در حال حاضر با سه امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و پشت‌سر اسپانیای سه امتیازی است که امشب قرار است به مصاف آلمان برود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.