بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی افزایش یابند

بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی افزایش یابند

بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی افزایش یابند/ تخصیص درست منابع برای اشتغال ایثارگران ضرورت دارد
به گزارش خبری فا به نقل از ایثار، مهدی غضنفری مدیرعامل صندوق توسعه ملی در این دیدار ضمن اشاره به جایگاه ویژه ایثارگران به پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و کارآفرینی به ایثارگران اشاره کرد و گفت: برای جذب منابع تخصیص‌یافته و در راستای ایجاد اشتغال باید اطلاع‌رسانی به‌موقع صورت پذیرد و همچنین بانک‌های عامل در حوزه پرداخت و تخصیص و جذب منابع افزایش یابند.
علیرضا محمدی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران نیز ضمن تبریک ۵ آذرماه سالروز تشکیل بسیج بر ضرورت مصرف درست منابع در جهت ایجاد و توسعه اشتغال ایثارگران تأکید کرد و گفت: از همکاری صندوق توسعه ملی جهت افزایش ۲.۵ برابری میزان اعتبارات نسبت به سال گذشته تقدیر می‌کنیم. تخصیص و نظارت بر طرح‌ها یکی از ارکان بسیار مهم پرداخت تسهیلات است و چنانچه نظارت بر طرح‌ها به صورت بهینه صورت نگیرد هدف نهایی محقق نخواهد شد.
محمدی در ادامه خواستار تسهیل‌گری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به متقاضیان شد و تصریح کرد: بانک‌های عامل زمینه را برای کارآفرینان ایثارگر مهیّا کنند و همواره ایثارگران را در اولویت پرداخت تسهیلات بانکی قرار دهند.
مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در ادامه گفت: اشتغال ایثارگران و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت جامعه ایثارگری در حال حاضر بسیار مهم است که باید دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در این راستا اهتمام داشته باشند.
محمدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل صندوق توسعه و بانک‌ها در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی گام‌های مناسبی برداشته شود. بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات و همچنین رسته‌های شغلی در رابطه با تسهیلات پرداختی باید افزایش یابد.
شایان ذکر است هم‌اکنون این منابع در حوزه‌های کشاورزی صنایع تبدیلی معدن و گردشگری پرداخت می‌شود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.