بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

یک کیلو بادام من را به طور معجزه آسایی میلیاردر کرد

یک کیلو بادام من را به طور معجزه آسایی میلیاردر کرد

یک کیلو بادام من را به طور معجزه آسایی میلیاردر کرد زمانی ‌که به درخواست فرزندم به قصد خرید یک کیلو بادام به مرکز خرید و فرش این محصول رفته بودم یک ایده عالی برای فروش بادام به ذهن من خطور کرد به طوری که در این‌ راستا درآمد بالایی را به دست آورم و با ایجاد کسب ‌و کار خود در این زمینه توانستم در مدت کوتاهی پیشرفت کنم و از سایر رقبای خود پیشی بگیرم و در نهایت تبدیل به یک میلیاردر شوم در این‌ جا شما را به شناخت بهتر این محصول بی‌ نظیر دعوت می کنم.

بادام سنگی صادراتی

بعضا نوع پوست دار بادام سنگی صادراتی نیز قابلیت بو دادن را دارد به عبارتی با همان پوست، حرارت دهی غیر مستقیم انجام گشته که منجر به از دست دادن رطوبت پوست شده و راحتی جداسازی آن را از مغز بادام امکان پذیر می سازد. طبعا در بازار فروش وجود تنوع کیفی در بادام سنگی امری قابل توجیه است چون مناطق مختلفی در کشور هستند که از قیمت متفاوتی برخوردار می باشد. قیمت فرآورده های موردنظر طبق هزینه ای که در تولید متحمل می شوند، تعیین گشته و در بازار فروش ارائه می گردند از این رو روغن بادام می تواند با قیمتی متفاوت از عرق بادام در مراکز فروش موردنظر به فروش برسد.

یک کیلو بادام من را به طور معجزه آسایی میلیاردر کرد

بادام سنگی تلخ

بادام سنگی تلخ همانطور که از نامش مشخص است طعم تلخی دارد، اما نا گفته نماند که بادام تلخ در ترکیب خود مواد مغذی فراوانی خواهد داشت. به همین سبب از روغن آن در تولید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی مثل: صابونها، کرمهای نرم کننده، لوسیون بدن و غیره استفاده می شود. همچنین شما برای بهره بردن از خواص بی شمار این نوع بادام می توانید یک عدد از آن را به صورت مخلوط با آجیلهای دیگر مصرف نمایید.

بادام سنگی تلخ

بادام سنگی درجه یک

از خشکبار می توان در تنوع بالا و به عنوان یکی از پر خاصیت ترین و سالم ترین نوع تنقلات و به صورت روزانه استفاده نمود و بادام سنگی درجه یک از این دسته از محصولات است که با قیمت بسیار مناسب می توان آن را تهیه نمود. به صورت کلی بادام به دو شکل بادام شیرین و بادام تلخ تولید می شود که بادام شیرین مصرف خشکباری دارد و از طبعی گرم و تر برخوردار است اما بادام تلخ را بیشتر برای تهیه انواع روغن و دارو های گیاهی استفاده می کنند که این نوع از بادام طبیعتی گرم و خشک دارد و معمولا نمونه های بادام را می توان به فراوانی در بازار و در انواع متنوع مشاهده نمود.

بادام سنگی درجه یک

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.