بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

دبیرخانه طرح پویش ایثار آغاز به کار کرد

دبیرخانه طرح پویش ایثار آغاز به کار کرد

دبیرخانه طرح پویش ایثار آغاز به کار کرد
دبیرخانه طرح پویش ایثار آغاز به کار کرد به گزارش خبری فا به نقل از ایثار، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست آغاز به کار دبیرخانه پویش ایثار گفت: طرح پویش ایثار پیوست فرهنگی زنگ ایثار است که با پیشنهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری آموزش و پرورش در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ۱۱۰ هزار مدرسه و با جامعه آماری ۱۵ میلیون دانش‌آموز کشور برای نخستین‌بار اجرا می‌شود.
وی در ادامه افزود: در این طرح، دانش‌آموزان به تجربه‌نگاری ایثار اجتماعی خود می‌پردازند و آثار خود را در شبکه شاد، بارگذاری خواهند کرد که از طریق فراخوان اعلام خواهد شد و از منتخبان بهترین آثار در اسفندماه و همزمان با ایام بزرگداشت شهدا تجلیل بعمل خواهد آمد.
مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه افزود: مهمترین هدف این پویش درگیر کردن ذهن و رفتار دانش‌آموزان عزیز با موضوع دگرخواهی و ایثار و از خودگذشتگی است که یک موضوع فطری و فراملی و از طرفی یک ارزش دینی و ملی ما ایرانی‌هاست.
وی در ادامه افزود: با توجه به رسالت ذاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بنیاد از  اجرای اینگونه طرح‌ها حمایت کامل می‌کند و به همین منظور از همه ظرفیت خود در اجرای طرح «پویش ایثار» استفاده خواهد کرد.
وی در پایان بر ضرورت اجرای این گونه اقدامات برای دانش‌آموزان تأکید و اعلام کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در تحقق رشد و شکوفایی جوانان ایران زمین در حوزه فرهنگ ایثار و مقاومت از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.