بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

ضرورت تلاش مجاهدانه برای انسجام فرزندان شاهد و ایثارگر

ضرورت تلاش مجاهدانه برای انسجام فرزندان شاهد و ایثارگر

ضرورت تلاش مجاهدانه برای انسجام فرزندان شاهد و ایثارگر/حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران از تشکل‌های طلاب و فضلای شاهد
ضرورت تلاش مجاهدانه برای انسجام فرزندان شاهد و ایثارگر به گزارش خبری فا به نقل از ایثار، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در این اجلاسیه گفت: هر تشکلی اگر هدف متعالی نداشته باشد و با نگاه آخرت‌نگری به مسائل نگاه نکند و سطحی‌نگر باشد و در تمامی مراحل خدا را نبیند از هم می‌پاشد و تنها امتی می‌ماند که منسجم و هدفمند و در راستای اهداف الهی باشد که هم‌افزایی و هم‌اندیشی می‌کند که دچار اختلاف نمی‌شود.
وی ادامه داد: باید تمام تلاش خود را برای انسجام بیشتر فرزندان شاهد و ایثارگر بکار گیریم که این انسجام خروجی به روز و کارآمد داشته باشد و بنیاد شهید و امور ایثارگران از این اقدامات حمایت می‌کند. این حمایت در شکل‌گیری، فعالیت و تقویت تشکل‌های فعال و مجاهد شاهد و ایثارگر خواهد بود.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه هر گروهی در روند تکاملی جامعه نقش‌آفرینی می‌کند، ادامه داد: گروهی در جهت مثبت و راه خدا فعالیت می‌کنند ولی گروهی نیز در جهت شیطان و طاغوت‌های جهانی حرکت می‌کنند و باید مجاهدانه و تلاشگرانه در مقابل آنها ایستاد و همه افراد در این جهت وظیفه دارند.
حجت‌الاسلام والمسلمین شکری افزود: اگر استعدادها و پتانسیل‌های فضلا و علمای شاهد و ایثارگر با منطق مقابل جریان‌های انحرافی ایستادگی کند جریانی مقابل جسارت این افراد راه‌اندازی می‌شود و در همه ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و علمی باید مجاهدانه ماند و فعالیت کرد.
وی با بیان اینکه مجاهدت یک ضرورت اجتماعی است، خاطرنشان کرد: باید با تلاش مضاعف و به‌کارگیری استعدادها در مجمع طلاب و فضلای فرزند شاهد خروجی مناسبی ایجاد کرد و بنیاد شهید و امور ایثارگران از اقدامات تشکل‌های شاهد و ایثارگر در این جهت حمایت خواهد کرد.
نماینده ولی‌فقیه در قم، امام‌جمعه و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) نیز در این مراسم گفت: شما فرزندان معظم شهدا سزاوارترین درس‌آموزان مکتب فاطمی هستید. مکتبی که مس وجود انسان را به طلا مبدل می‌سازد. باید از سخنان حضرت صدیقه طاهره (س) بخصوص خطبه فدکیه استفاده کنیم و از شهادت آن بزرگوار پیام بگیریم.
 آیت‌الله سیدمحمد سعیدی افزود: نقطه اشتراک همه شما عزیزان در عنوان شهادت است، که از پرافتخارترین موقعیت‌هایی است که خداوند نصیب هر کسی نمی‌کند. شما یادگاران شهدای عظیم‌الشأن بوده و خود نیز در این راه آماده شهادت هستید.
وی در بخشی از سخنانش به تلاش دشمنان برای ایجاد آشوب در کشور اشاره کرد و افزود: دشمنان با تمام توان آتش‌افروزی کردند تا نظام را درگیر و متوقف سازند، اما دیدیم که نظام اسلامی با قوت به راه خود ادامه داده و دامن این آتش‌افروزی‌ها امروز کشورهای خودشان را در برگرفته است.
وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی چهل سال است به اذن الهی، رهبری حکیمانه و عنایات امام عصر (عج) و خون‌های پاک شهدا ایستاده و با قوت در حرکت است و همه توطئه‌های دشمنان به حول و قوه الهی، تدبیر رهبری معظم انقلاب و برخورد صحیح نیروهای نظامی و انتظامی خنثی شد.
رئیس هیئت مدیره مجمع طلاب و فضلای شاهد نیز در این مراسم گفت: مجمع طلاب و فضلای فرزندان شاهد ظرفیت بسیار مناسب و عظیمی است، اعضای این مجمع از مجتهدین، فقها و مدرسین برجسته حوزه و اعضایی است که دارای رتبه یک کنکور سراسری بدون سهمیه شاهد و شخصیت‌های برجسته علمی هستند و می‌توانند در سطح ملی و بین‌المللی تأثیرگذار باشند.
حجت‌الاسلام و المسلمین لونی افزود: مجمع طلاب و فضلای شاهد مجمعی است که به همت فرزندان طلبه و روحانی شهدا راه‌اندازی شد و امروز به قوت فعالیت کرده و در زمینه‌های درس، بحث، رشد علمی، رساله علمی، تحصیلی، تدریس، تحقیق، آموزش و فرهنگی می‌تواند نقش‌آفرین باشد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.