بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

آموزش سئو در اصفهان / دوره آموزش سئو زانکو

آموزش سئو در اصفهان

آموزش سئو در اصفهان

اگر ساکن اصفهان هستید و به دنبال یک دوره آموزش سئو در اصفهان هستید که هم جامع باشد و هم کاربردی، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. راه های زیادی برای یادگیری سئو وجود دارد، اما کدام راه می تواند شما را با کمترین هزینه و در کمترین زمان آماده ورود به بازار کار کند؟

سئو رشته ای است تخصصی، پیچیده و در عین حال شیرین. با این وجود اگر مسیر یادگیری سئو را اشتباه بروید، می تواند بسیار سردرگم کننده و حتی دلسرد کننده باشد. در این مقاله قصد داریم بهترین راه یادگیری سئو در اصفهان را با هم بررسی کنیم.

بازارکار شغل سئو در اصفهان

سئو یکی از مشاغل پردرآمد و پولساز است که تقاضا برای آن روز به روز در حال افزایش است. برای بررسی بازارکار شغل سئو در اصفهان و سایر شهر ها ابتدا جایگاه و اهمیت سئو را با هم بررسی کنیم.

سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو است. به زبان ساده می توان گفت هدف سئو ارتقا رتبه سایت در نتایج گوگل است. وقتی یک سایت در نتایج گوگل رتبه خوبی بگیرد، کاربران بیشتری روی آن کلیک کرده و از آن بازدید می کنند. هر چه تعداد بازدیدکننده سایت بیشتر باشد، احتمال فروش و درآمد زایی کسب و کار بیشتر می شود.

فرقی نمی کند سایت شما چقدر حرفه ای طراحی شده باشد، اگر کسی از آن بازدید نکند، هیچ کارایی خاصی ندارد. اینجاست که اهمیت سئو برای کسب و کار ها برجسته می شود. اگر می خواهید سایت شما دیده شود، باید از متخصصین سئو کمک بگیرید.

با توجه به آنلاین شدن تقریبا همه کسب و کار ها، این روز ها رقابت برای کسب جایگاه اول در گوگل از همیشه داغ تر و نیاز به سئو کار حرفه ای از همیشه بیشتر است. به همین دلیل است که به جرات می توان گفت بازار کار شغل سئو در اصفهان و سایر شهر های کشور، عالی است.

برای یادگیری سئو از کجا شروع کنیم؟

آموزش سئو در اصفهان

در ابتدای راه، یادگیری سئو ممکن است برای بسیاری از افراد گیج کننده به نظر برسد. سئو مبحثی پیچیده و تخصصی است و اطلاعات غلط و ناقص درباره آن زیاد است. به همین دلیل است که داشتن یک نقشه راه اصولی یادگیری سئو بسیار مهم است و می تواند شما را از گمراه شدن و هدر دادن زمان و انرژی و هزینه اضافی بی نیاز کند.

مرحله اول یادگیری سئو؛ اصول و مبانی

این که برای یادگیری سئو از کجا شروع کنیم سوالی است که برای هر کسی که بخواهد وارد دنیای جذاب و پیچیده سئو شود پیش می آید. سئو با وجود پیچیدگی اگر درست آموخته شود، بسیار شیرین است.

برای شروع کار ابتدا باید اصول و مبانی سئو را یاد بگیرید. این چیزی است که تا حدودی در دوره های آموزش رایگان سئو به دست می آورید. البته باید مراقب باشید در دام اطلاعات نادرستی و افراد سودجو نیفتید. اصول و مبانی سئو مباحثی همچون نحوه کار موتور های جستجو، کلمه کلیدی و تحقیق کلمه کلیدی، سئو آن پیج، لینک سازی، سئو تکنیکال و مباحثی از این دست را در بر می گیرد.

مرحله دوم یادگیری سئو؛ سئوی عملی

پس از آشنایی با اصول سئو باید یاد بگیرید که چگونه می توان از این اصول در عمل استفاده کرد و چگونه می توان در عمل سئو کرد. این چیزی است که شما باید تحت نظر افراد متخصصی که سال ها در این حوزه فعالیت کرده اند و تجربه کافی را کسب کرده اند، فرا بگیرید. تفاوت یک سئو کار حرفه ای و فردی که تنها مطالعاتی درباره سئو داشته در همین دانش عملی است. به همین دلیل است که دوره آموزش سئو در اصفهان به صورت پروژه محور و کاملا عملی برگزار می شود.

مرحله سوم یادگیری سئو؛ بیشتر یاد بگیرید

بعد از این که سئو را در عمل یاد گرفتید و موفق شدید اولین پروژه سئو خودتان را پیاده سازی کنید، نوبت به مرحله آخر می رسد. توجه داشته باشید که این مرحله بی پایان است و هیچ انتهایی ندارد: گسترش و به روز کردن دانش سئو!

با توجه به ماهیت همواره در حال تغییر و تحول سئو، یک سئوکار هیچوقت نباید یادگیری را متوقف کند و همواره باید به دنبال راه هایی برای گسترش، تعمیق و به روز رسانی دانش و مهارت خود باشد.

برای این کار می توانید:

  • در دوره های تکمیلی سئو شرکت کنید
  • در وبینار ها و سمینار های سئو حضور فعال داشته باشید
  • مقالات جدید سئو را بخوانید و به پادکست های سئو گوش دهید
  • به گروه های سئوکاران در شبکه های اجتماعی بپیوندید
  • اخبار سئو را دنبال کنید

آموزش سئو حرفه ای در اصفهان با مجید سالاری

همانطور که گفتیم یک دوره آموزش سئو حرفه ای علاوه بر این که شما را از سردرگمی و گمراهی نجات می دهد و مسیر درست را جلوی پای شما قرار می دهد، می تواند شما را در کمترین زمان ممکن به بازار کار برساند. به همین دلیل است که دوره آموزش سئو حرفه ای در اصفهان، با هدف تربیت سئوکاران آماده ورود به بازار کار طراحی شده است. در این دوره هر آنچه باید بدانید به شما آموزش داده می شود و تا زمانی که استخدام شوید یا کسب و کار خود را راه اندازی کنید از طرف مدرس و آموزشگاه پشتیبانی می شوید.

مدرس دوره سئو در اصفهان، مجید سالاری، مدیر و موسس آموزشگاه زانکو است که از سال ۱۳۹۶ به صورت حرفه ای در حوزه سئو و طراحی سایت فعالیت می کند. علاوه بر تاسیس و مدیریت آموزشگاه زانکو و وبسایت زانکو، همکاری با برند های معتبری همچون نمایندگی سامسونگ در ایران، نمایندگی هواوی، اپل گستر و بازی گوشی از جمله تجاربی است که آقای مجید سالاری در طول سال ها فعالیت در کارنامه خود ثبت کرده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره کلیک کنید: آموزش سئو در اصفهان

مدت زمان یادگیری سئو چقدر است؟

یکی از سوالات متداول هنرجویانی که قصد شرکت در دوره آموزش سئو در اصفهان را دارند این است که چقدر طول میکشد سئو را یاد بگیریم. همانطور که گفتیم مدت زمان یادگیری سئو اگر با انتخاب مسیر صحیح انجام شود زیاد نیست، اما این که دقیقا چقدر طول می کشد سئو را یاد بگیریم، سوالی است که ذهن بسیاری از هنرجویان را درگیر می کند.

نمی توان مدت زمان خاصی را برای یادگیری سئو مشخص کرد. مدت زمانی که طول می کشد شما سئو کار شوید به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله:

  • سبک یادگیری شما، این که تحت نظر اساتید آموزش ببینید یا به صورت خودآموز اقدام کنید
  • سرعت یادگیری شما
  • زمانی که به تمرین و یادگیری اختصاص می دهید
  • سطح هدف شما برای یادگیری

معمولا بین یک تا سه ماه برای یادگیری اصول و مبانی سئو کافی است اما برای این که در سئو متخصص شوید حداقل یک سال باید زمان بگذارید و تمرین کنید. البته این زمان حدودی است و به عواملی که گفتیم بستگی دارد.

در دوره آموزش سئو در اصفهان چه مباحثی آموزش داده می شود؟

دوره آموزش سئو در آموزشگاه طراحی سایت زانکو با تدریس مجید سالاری به شیوه ای طراحی و برنامه ریزی شده است که مباحث را از سطح مبتدی و پایه تا سطح ورود به بازار کار پوشش دهد. این دوره به شما قول آموزش صد در صد مباحث را نمی دهد. در واقع هیچ دوره ای نمی تواند شما را به سطح صد در صد برساند. حتی سئو کاران حرفه ای که سال ها تجربه کار در حوزه های مختلف را دارند و دانش خود را مدام به روز می کنند هم نمی توانند ادعا کنند که صد در صد سئو را می دانند.

هدف ما در این دوره آماده کردن شما عزیزان برای ورود به بازار کار است. سرفصل های دوره آموزش سئو در اصفهان به شیوه ای دستچین شده که شما را برای شروع کارتان آماده کند. در کنار آموزش، پشتیبانی مدرس نیز تا زمان ورود به بازار کار همراه شما خواهد بود. پروژه محور بودن این دوره نیز کمک می کند تا شما دانش کسب شده خود را بلافاصله در عمل به کار ببرید و اشکالاتتان را متوجه شده و رفع کنید.

سرفصل های این دوره آموزشی را می توانید به صورت خلاصه در ادامه مشاهده کنید.

سرفصل های دوره آموزش سئو در اصفهان

  • تعریف سئو
  • معرفی الگوریتم های گوگل
  • آموزش سئو تکنیکال
  • آموزش محتوا نویسی حرفه ای سایت
  • آموزش لینک سازی داخلی و نکات مرتبط با آن
  • آموزش لینک سازی خارجی
  • آموزش افزایش سرعت سایت
  • آموزش تدوین استراتژی محتوا سایت
  • آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی حرفه ای
  • آموزش کار با سرج کنسول گوگل
  • راه های ارتقا رتبه سایت

آیا بعد از دوره آموزش سئو در اصفهان می توانیم کار کنیم؟

همانطور که گفته شد دوره آموزش سئو در اصفهان با هدف رساندن هنرجو به بازار کار طراحی شده است. توجه داشته باشید که آموزش تنها بخشی از یادگیری است و تلاش شما به عنوان هنرجو و میزان فعال بودنتان در کلاس ها هم یکی از عوامل بسیار مهم در میزان موفقیت شما خواهد بود.

هیچ کلاس و دوره آموزشی به صورت خودکار شما را حرفه ای نمی کند، بلکه فعال بودن و جویا بودن خود شما است که به شما کمک می کند زیر و بم سئو را یاد بگیرید.

دوره آموزش سئو در اصفهان به صورت عملی و پروژه محور برگزار می شود و شما در حین آموزش کار هم انجام می دهید. همچنین در تمام طول دوره و حتی پس از آن نیز می توانید با مدرس این دوره ارتباط داشته باشید و از او پشتیبانی بگیرید.

پس از اتمام آموزش ها، امکان همکاری با تیم سئو زانکو به سرپرستی و مدیریت مجید سالاری نیز برای هنرجویان مستعد وجود دارد.

آیا دوره آموزش سئو در اصفهان پشتیبانی دارد؟

بله دوره آموزش سئو زانکو با تدریس مجید سالاری دارای پشتیبانی حتی پس از اتمام دوره است. یعنی شما بعد از تمام شدن کلاس ها نیز می توانید سوالاتتان را در زمینه سئو از استاد بپرسید و از راهنمایی ها و آموزش های تکمیلی او برخوردار شوید. این پشتیبانی به شما کمک می کند بعد از اتمام دوره با خیال راحت و با اعتماد به نفس اولین پروژه های حرفه ای خود را قبول کنید و آن ها را به نحو احسن به اتمام برسانید.

آیا دوره آموزش سئو در اصفهان مدرک معتبر دارد؟

هنرجویان عزیز پس از گذراندن دوره آموزش سئو در اصفهان می توانند درخواست مدرک کرده و مدرک آموزشگاه زانکو را دریافت نمایند.

دوره آموزش سئو غیرحضوری و حضوری در اصفهان

دوره آموزش سئو در اصفهان با تدریس مجید سالاری به صورت حضوری در شهر اصفهان و به صورت کلاس آنلاین برگزار می شود. شرکت در کلاس حضوری آموزش سئو در اصفهان مزایای خاص خودش را دارد و شما را در محیطی غنی قرار می دهد که می توانید در آن همه مباحث را به خوبی یاد بگیرید و مستقیما با استاد در ارتباط باشید. به همین دلیل است که تصمیم گرفتیم در کنار دروه های آنلاین، دوره آموزش سئو در اصفهان را به صورت حضوری نیز برگزار کنیم.

از طرف دیگر، برخی افراد به دلیل فاصله مکانی یا محدودیت های زمانی و مالی امکان شرکت در کلاس حضوری را ندارند و ترجیح می دهند به صورت آنلاین از کلاس های آموزش سئو در اصفهان استفاده کنند. در کلاس آنلاین آموزش سئو نیز شما به صورت مستقیم با استاد در ارتباط هستید و همان مباحث کلاس حضوری را یاد می گیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزش سئو در اصفهان آموزشگاه زانکو با تدریس مجید سالاری می توانید به وبسایت آموزشگاه زانکو مراجعه کرده و از مشاوره رایگان دوره استفاده کنید.

 

این خبر توسط شهروند خبرنگار ارسال شده و صحت آن توسط پایگاه خبری خبریفا رد یا تائید نمی شود

جهت ارسال خبر از طریق لینک زیر اقدام نمایید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.