بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با خانواده‌های معظم شهدا

دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با خانواده شهیدان «اسماعیل نامنی» و «محمدعلی قادری» در کرج دیدار و از آنان تجلیل کردند.

دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران
به گزارش خبری فا به نقل از ایثار، سلیمان رستمیان در این دیدارها با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، شکوه، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را به برکت خون شهیدان دانست و گفت: ما هر چه داریم به برکت خون شهداست که درخت تنومند انقلاب و نظام را آبیاری کردند و همه ما مدیون خون شهدا هستیم.
وی خانواده‌های معظم شهدا را مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: تکریم این عزیزان موجب معرفی الگوهای ایثار و پایداری به جامعه است. خانواده‌های معظم شهدا ارزش‌های نظام هستند و ملت ما به این الگوها افتخار می‌کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: ملت ما همواره خود را مدیون ایثار و ازخودگذشتگی و صبر ایثارگران می‌داند، امروز مفتخریم خدمت‌گزار این قشر ارزشمند هستیم و امید است بتوانیم خدمتی صادقانه به جامعه ایثارگر ارائه کنیم.
گفتنی است در پایان نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج در این دیدارها با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت ایثارگران تجلیل کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.