بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

برگزاری نخستین نشست نخبگان و فعالان فرهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کرمانشاه

برگزاری نخستین نشست نخبگان و فعالان فرهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کرمانشاه

برگزاری نخستین نشست نخبگان و فعالان فرهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کرمانشاه مدیرکل بنیاد کرمانشاه در نخستین نشست نخبگان و فعالان فرهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: امروز جامعه ایثارگری و آحاد مردم تبیین اهداف و آرمان‌های شهدا را از ما طلب می‌کنند.

برگزاری نخستین نشست نخبگان و فعالان فرهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کرمانشاه
به گزارش خبری فا به نقل از ایثار، نخستین نشست نخبگان و فعالان فرهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان کرمانشاه صبح روز چهارشنبه ۲۳ آذرماه به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.
در این نشست که با هدف تدوین و تبیین برنامه‌های اجرایی در حوزه ایثار و شهادت برپا شد، خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: امروز جامعه ایثارگری و آحاد مردم تبیین اهداف و آرمان‌های شهدا را از ما طلب می‌کنند لذا برگزاری اینگونه جلسات در راستای نیل به این هدف و بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های جامعه در جهت توسعه و ترویج این فرهنگ ارزشمند است.
مدیرکل بنیاد کرمانشاه گفت: شهدای گرانقدر برای اعتلا و حراست از نظام اسلامی، جان خود را که بزرگترین ثمره زندگی‌شان بود فدا کردند تا آسایش و آرامش را به ایران اسلامی هدیه کنند و ما نیز وظیفه داریم از دست‌آوردهای نظام حراست کنیم.
وی ادامه داد: امروز سکان‌داری توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که بیانگر جامع زیبایی‌ها و خوبی‌هاست به عنوان یک وظیفه ذاتی به نهاد مقدس بنیاد سپرده شده اما یقینا این امر به تنهایی از عهده بنیاد خارج است و باید علاوه بر دستگاه‌هایی که در شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان مشارکت دارند دیگر تشکل‌ها و دستگاه‌های اداری به میدان آمده و با بنیاد همراهی و همکاری کنند چرا که شهدا به همه آحاد جامعه تعلق داشته و این مسئولیتی است که بر دوش همه ارکان جامعه است.
وی همچنین با اشاره به اینکه بنیاد استان کرمانشاه بالغ بر یکصد و پنجاه هزار ایثارگر را تحت پوشش خود دارد اظهار داشت: امسال بنیاد کرمانشاه می‌بایست علاوه بر اقدامات گوناگون خود تعداد ۲۶ هزار دیدار و سرکشی از خانواده‌های ایثارگر در قالب طرح سپاس به انجام رساند لذا امید می رود ان‌شاء‌الله با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی استان این امر به خوبی تحقق پیدا کند.
در ادامه این نشست مریم جعفری سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد نیز در گزارشی به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های قابل اجرا در حوزه‌های مختلف فرهنگی پرداخت.
در پایان این نشست نخبگان و فعالان فرهنگی استان به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.