بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

دیدار مدیرکل بنیاد خوزستان با جانباز سرافراز ۷۰ درصد «فتح‌اله بناری‌زاده»

دیدار مدیرکل بنیاد خوزستان با جانباز سرافراز ۷۰ درصد «فتح‌اله بناری‌زاده»

دیدار مدیرکل بنیاد خوزستان با جانباز سرافراز ۷۰ درصد «فتح‌اله بناری‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با جانباز سرافراز ۷۰ درصد «فتح‌الله بناری» دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار مدیرکل بنیاد خوزستان با جانباز سرافراز 70 درصد «فتح‌اله بناری‌زاده»
 به گزارش خبری فا به نقل از ایثار، حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، ۲۳ آذرماه ۱۴۰۱، با حضور در منزل جانباز هفتاد درصد قطع نخاع دوران دفاع مقدس «فتح‌الله بناری» با این شهید زنده دیدار کرد.
حسن نورانی در این دیدار ضمن آرزوی صحت و سلامت برای همه جانبازان، اظهار داشت: به راستی جانبازان شهیدان زنده و اسوه‌های ایثار و فداکاری هستند.
مدیرکل بنیاد خوزستان، در این دیدار ضمن قدردانی از مقام شامخ جانبازان و ایثارگری خانواده‌هایشان از زحمات خواهر این جانباز گرانقدر که شبانه‌روز مشغول پرستاری و رسیدگی به جانباز است، قدردانی کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: جانبازان هشت سال دفاع مقدس به واسطه جانبازی‌ها و فداکاری‌هایی که در آن سال‌ها در حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و دفاع از خاک میهن از خود نشان دادند، دین بزرگی بر گردن ما دارند.
نورانی افزود: این عزیزان از جان و جسم خود گذشتند تا ما بتوانیم امروز در آسایش و امنیت زندگی کنیم و امروز پرچم اقتدار ایران بر فراز دنیا بدرخشد.
مدیرکل بنیاد خوزستان اظهار کرد: امروز ما وظیفه داریم که به پاس قدردانی از زحمات این عزیزان، از جانبازان این شهیدان زنده قدردانی و سپاس‌گزاری کنیم و نشان دهیم که خدمت‌گزاری‌ها،  فداکاری‌ها و ایثارگری‌های آن‌ها هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد و وجود آن‌ها مایه برکت ایران و انقلاب اسلامی بوده و هست.
 وی در پایان با اهدای لوح تقدیر، از رشادت‌های این جانباز سرافراز و خانواده وی تجلیل کرد. 
‌«فتح‌الله بناری» پیشکسوت دفاع مقدس و جانباز ۷۰ درصد قطع نخاعی خوزستان در سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون و در عملیات خیبر به مقام والای جانبازی نائل شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.