بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

معاون پارلمانی رئیس جمهور: برای استیضاح وزیر بهداشت تعدادی امضا

معاون پارلمانی رئیس جمهور: برای استیضاح وزیر بهداشت تعدادی امضا جمع شده است

معاون پارلمانی رئیس جمهور: برای استیضاح وزیر بهداشت تعدادی امضا جمع شده است معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برای استیضاح وزیر بهداشت و درمان یک تعدادی امضا جمع کرده‌اند ولی در حال صحبت هستیم که اعلام وصول نشود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور: برای استیضاح وزیر بهداشت تعدادی امضا جمع شده است

به گزارش خبری فا سید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره اینکه نمایندگان مطرح می‌کنند قصد دارند چند وزیر را به دلیل عملکردشان استیضاح کنند و اینکه فکر نمی‌کنید کارت زرد روز سه‌شنبه نیز  مقدمه‌ای برای استیضاح وزرایی باشد که نام آنها مطرح است، گفت: خیر، این‌گونه نیست، اخیرا مجلس رأی خوبی به آقای فاطمی امین داد و استیضاح ایشان رأی نیاورد. در حال حاضر هم دوباره اتفاق خاصی نیفتاده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور عنوان کرد: یک بحث قیمت خودرو مطرح بود که نمایندگان از وزیر صمت سوال کردند که قانع نشدند و به ایشان کارت زرد دادند.

وی درباره اینکه نمایندگان عنوان می‌کنند قصد استیضاح بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت و درمان  را دارند، بیان کرد: بله برای استیضاح وزیر بهداشت و درمان هم یک تعدادی امضا جمع کرده‌اند ولی در حال صحبت هستیم که اعلام وصول نشود.

حسینی درباره مطرح شدن استیضاح وزیر کشور اظهار داشت: وزیر کشور ارتباط خوبی با نمایندگان دارد، ایشان در قالب سوالاتی که در مجلس مطرح شد، به نمایندگان پاسخ و توضیح دادند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره بحث بعضی از نمایندگان مجلس درخصوص بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ در ۳ ماه نخست سال آینده گفت: بودجه در حال حاضر در مراحل نهایی شدن است جلسات متعدد ۳ شیفت در دولت در حال برگزاری است و در خصوص بودجه بحث شده و دولت آماده تقدیم لایحه بودجه مجلس است.  .

وی با بیان این‌که از نظر دولت بحث بودجه مشکلی ندارد و می‌تواند تقدیم مجلس شود، اظهار داشت: اما درباره اینکه ابتدا برنامه هفتم بررسی شود یا بودجه در حال گفت‌وگو با مجلس هستیم.

حسینی درخصوص این‌که آیا بودجه سال ۱۴۰۲ تا آخر آذرماه تقدیم مجلس می‌شود، بیان کرد: بودجه آماده است و در هفته جاری می‌توانیم آن را تقدیم مجلس کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.