بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

کنفرانس درمان بیماری‌های شایع سالمندی وِیژه پزشکان بنیاد شهید

کنفرانس درمان بیماری‌های شایع سالمندی وِیژه پزشکان بنیاد شهید

کنفرانس تخصصی تشخیص و درمان بیماری‌های شایع سالمندی وِیژه پزشکان پایش سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

کنفرانس درمان بیماری‌های شایع سالمندی وِیژه پزشکان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد
 به گزارش خبری فا به نقل از ایثار، جلال سیانی سرپرست اداره کل پیشگیری و بهداشت روان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: چهارمین کنفرانس علمی تشخیص و درمان بیماری‌های شایع طب سالمندی ویژه پزشکان پایش سلامت بنیاد در تاریخ ۲۴ آذر ماه سال جاری بصورت منطقه‌ای در شهر مشهد مقدس برگزار شد.
وی افزود: این برنامه با همکاری پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان و مرکز مطالعات و پژوهش‌های بنیاد، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی برگزار شد. این دوره تخصصی برای ۱۰۰ نفر از پزشکان پایش سلامت بنیاد برنامه ریزی شده بود و این پزشکان آموزش‌های تخصصی با محوریت طب سالمندی را بصورت حضوری دریافت کردند ضمن اینکه استفاده از مطالب آموزشی برای سایر افراد نیز در بستر شبکه مجازی فراهم شد.
سرپرست اداره کل پیشگیری و بهداشت روان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهداف برگزاری این کنفرانس علمی، گفت: در این کنفرانس یک روزه، پزشکان طرح پایش سلامت فعال در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان حضور داشتند و هدف از برگزاری این کنفرانس علمی، آشنایی با طب سالمندی، تغییرات فیزیولوژیک سالمندی، آشنایی با ارزیابی جامع و اصول ارجاع، تشخیص و درمان بیماری‌های شایع سالمندی و اصول تغذیه در سالمندان بود.
جلال سیانی گفت: در این کنفرانس، متخصصان طب سالمندی و متخصصان تغذیه و رژیم درمانی که از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی بودند، در محورهای تغییرات فیزیولوژیک سالمندی، ارزیابی جامع و اصول ارجاع، اصول تغذیه، بیماری شایع سالمندی و همچنین بیماری‌های شایع در زنان سالمند به بیان آخرین رهیافت‌های علمی پرداختند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.