بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

مدارک و شرایط استخدام استاد در دانشگاه جامع علمی کاربردی ۱۴۰۱-۱۴۰۲

مدارک و شرایط استخدام استاد در دانشگاه جامع علمی کاربردی ۱۴۰۱-۱۴۰۲

مدارک و شرایط استخدام استاد در دانشگاه جامع علمی کاربردی 1401-1402

به گزارش خبری فا به نقل از خبرینو مدارک و شرایط استخدام استاد در این مقاله از مدارک و شرایط جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ مطلع می شوید. این صفحه، راهنمای تشکیل پرونده (مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه جامع جذب مدرسان) است. متن فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان حق التدریس در مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی (سال ۱۴۰۱) به شرح زیر است:

متن فراخوان استخدام استاد در دانشگاه جامع علمی کاربردی ۱۴۰۱-۱۴۰۲

فراخوان استخدام استاد در دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال ۱۴۰۱ از روز سه شنبه اول آذرماه آغاز شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر اصغر کشت کار قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه با اعلام این خبر افزود:

  • متقاضیان واجد شرایط می توانند به مدت ۲ هفته تا ۱۵ آذرماه با مراجعه به سامانه جذب مدرسان به آدرس https://jam.uast.ac.ir اقدامات لازم برای مراحل ثبت نام را انجام دهند.
  • دکتر کشت کار درخصوص فرآیند جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری اظهار داشت: جهت ساماندهی بکارگیری مدرسان، نیاز سنجی اولیه در مراکز آموزشی انجام شد و ظرفیت نهایی اختصاص یافته پس از تایید واحدهای استانی، جهت تامین نیازها و کمبودهای موجود باتوجه به دوره های در حال اجرا و هم چنین رشته های جدید در قالب گروه درس های تعیین شده، صورت گرفته است به نحوی که تامین مدرس مورد نیاز مراکز آموزشی، طبق زمان بندی مناسب صورت پذیرد.
  • قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان ۲۸ سال و حداکثر سن ۶۵ سال می باشد و جذب مدرس بصورت بومی در واحدهای استانی صورت خواهد گرفت بطوری که پس از ثبت نام، تکمیل فرم ها و بارگزاری مستندات توسط متقاضی، اعتبارسنجی اطلاعات و مستندات متقاضیان در واحدهای استانی انجام شده و پرونده متقاضیان واجد شرایط در کارگروه های بررسی صلاحیت علمی مطابق با شاخص های ارزیابی بومی شده، امتیاز دهی می شود.
  • دکتر کشت کار افزود: هیات اجرایی معین استانی ، متقاضیانی که حد نصاب امتیاز را کسب نموده اند تا سقف سه برابر ظرفیت جذب اعلام شده برای رشته مورد نظر جهت مصاحبه علمی دعوت می نماید ، در این مرحله استعلام صلاحیت عمومی متقاضیان توسط دبیرخانه هیات اجرایی جذب دانشگاه انجام می شود و پس از انجام مصاحبه در کارگروه های بررسی صلاحیت علمی، رای نهایی توسط هیات اجرایی معین استان صادر شده و نتایج صلاحیت علمی به همراه نتایج صلاحیت عمومی جهت تصویب نهایی در اختیار هیات اجرایی جذب دانشگاه قرار می گیرد.
  • قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت: پس از تصویب در هیات اجرایی جذب دانشگاه، نهایتا کد مدرسی صادر شده و مرکز امور مدرسان دانشگاه با همکاری واحدهای استانی، دوره الزامی تربیت مدرس با عنوان آشنایی با نظام علمی کاربردی را برای متقاضیان برگزار می نماید.
  • دکتر کشت کار در خاتمه اظهار داشت: ملاک ثبت نام قطعی متقاضیان در این فراخوان ، تکمیل فرم های سامانه، پرداخت وجه و اخذ کد رهگیری می‌باشد.

مدارک لازم برای استخدام استاد در دانشگاه علمی کاربردی

می توانید برای دانلود فایل pdf لیست مدارک لازم برای استخدام استاد در دانشگاه علمی کاربردی، روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فایل

شرایط استخدام استاد در دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱

شرایط استخدام استاد در دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ شامل شرایط عمومی و اختصاصی زیر است:

شرایط عمومی استخدام استاد در دانشگاه علمی کاربردی

شرایط عمومی برای جذب و استخدام استاد مدرس در دانشگاه علمی کاربردی به شرح زیر است:

الف- اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی
ب- تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی
ج- تعهد و اعتقاد به انقالب اسلامی، والیت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
د- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
هر- نداشتن سابقه کیفری و عدم محرومیت از تمام یا بعضی از حقوق اجتماعی که مستلزم محرومیت از تدریس باشد.
و- عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان
ز- عدم اشتهار به فسق و عمل به مناهی اخالقی و اعمال و رفتار خالف حیثیت و شرافت و شئون شغلی

ح- دارابودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا برخورداری از معافیت قانونی
ط- تقوای دینی و التزام عملی به احکام اسلام(انجام واجبات و پرهیز از محرمات).
ی- عدم وابستگی به احزاب وابسته به رژیم گ شته، فراماسونری و عضویت در ساواک، عدم هواداری و عضویت در گروه های معاند و الحادی، عدم عضویت در احزاب و سازمانها و فرقه های وابسته به بیگانه و نداشتن سابقه تبلیغ موثر به نفع دولتهای بیگانه یا مکاتب ضد اسلامی.
تبصره :اقلیتهای دینی رسمی مندرج در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از بند )ج( مستثنی بوده ولی باید عملا متدین به ادیان خود باشند و در جامعه اسلامی در مقام تجاهر به فسق بر نیایند.

شرایط اختصاصی استخدام استاد در دانشگاه علمی کاربردی

شرایط اختصاصی برای جذب و استخدام استاد مدرس در دانشگاه علمی کاربردی به شرح زیر است:

  • الف – دارا بودن مدرک معتبر دکتری یا کارشناسی ارشد.
  • ب – دارا بودن شرایط سنی حداقل ۲۸ و حداکثر ۶۵ سال تا تاری فراخوان، (متولدین بعد از ۱آذر ۱۳۳۶ و قبل از ۱آذر ۱۳۷۳ مجاز به شرکت در این فراخوان میباشند.)
  • ج – ج ب مدرس به صورت بومی میباشد و متقاضی صرفاً مجاز به شرکت در استان محل سکونت یا محل کار خود با ارائه مستندات لازم خواهد بود.
  • تبصره ۲ :درصورت عدم ثبت معدل در آخرین مدرک تحصیلی ارایه شده، ریز نمرات معتبر )ممهور به مهر دانشگاه محل تحصیل( آن مقطع الزامی میباشد.
  • تبصره ۳ :دارندگان مدارک مجازی و الکترونیکی، مدرک کمتر از کارشناسی ارشد یا مدارک معادل مجاز به ثبت نام فراخوان نبوده و پرونده این قبیل افراد با ارائه درخواست و درصورت حائز شرایط بودن بصورت خبره / تجربی در مرکز امور مدرسان مورد بررسی قرار میگیرد.

زمان و نحوه ثبت نام در سامانه استخدام استاد در دانشگاه علمی کاربردی

زمان و نحوه ثبت نام در سامانه استخدام استاد در دانشگاه علمی کاربردی به قرار زیر است:

الف – زمان ثبت نام:
۰ -متقاضیان واجد شرایط عمومی و اختصاصی از تاریخ ۱آذر لغایت ۱۵ آذر با مراجعه به سامانه جامع مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی و اطلاع از عناوین دروس مورد نیاز مراکز آموزشی استان محل سکونت محل کار، به آدرس https://jam.uast.ac.ir میتوانند نسبت به ثبت تقاضای تدریس، اقدام و کرد رهگیرری دریافت نمایند.
۸ -هزینه ثبت نام و بررسی پرونده متقاضیان مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ ریال میباشد. متقاضیان باید پس از مطالعه دقیق شرایط فراخوان و اطمینان از احراز شرایط قید شده، نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

ب ـ مراحل ثبت نام
۰ -متقاضیان قبل از ثبت نام لازم است نسبت به مطالعه دقیق شرایط فراخوان در سامانه و آماده نمودن فایلهای الکترونیکی مستندات لازم مطابق فرم پیوست اقدام کنند.
۲ -متقاضیان تدریس پیش از انتخاب گروه درس آموزشی خود، از بین گروه درسهای مندرج در فراخوان، میبایست نسبت به مطالعه سرفصل دروس برنامه های درسی مصوب علمی کاربردی موجود درپرتال دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس https://jam.uast.ac.ir ( منوی آموزش سرفصل برنامه های مصوب( اقدام نموده و از تطبیق شرایط) مجاز برای مدرس آن درس با مدارک تحصیلی خود، اطمینان حاصل نمایند.
۳ -ثبت درخواست در سامانه ثبت نام به آدرس https://jam.uast.ac.ir در یکی از گروه درسهای اعلام شده.
۴ -واریز هزینه ثبت نام و دریافت کد رهگیری
۵ -درصورت دعوت به مصاحبه، شرکت در مصاحبه علمی کارگروه های تخصصی در زمان مقرر اعلام شده از سوی دانشگاه، الزامی است. بدیهی است عدم شرکت متقاضی در زمان تعیین شده به منزله انصراف تلقی شده و پرونده وی از دستور کار خارج خواهد شد و هیچگونه اعتراضی در این خصوص مورد پ یرش نخواهد بود.

نکات قابل توجه مدارک و شرایط استخدام استاد در دانشگاه جامع علمی کاربردی:
۱ – هرگونه اطلاع رسانی درمورد استخدام استاد در دانشگاه علمی کاربردی به متقاضیان، از طریق سامانه انجام میشود.
۲ – ارائه اصل مدارک و مستندات بارگ اری شده در سامانه به صورت فیزیکی و در قالب کلیربوک /مطابق فرم پیوست/ در روز مصاحبه الزامی است.
۳ -هرگونه مغایرت اطلاعات وارد شده با مستندات ارائه شده، میتواند منجر به لغو درخواست متقاضی برای استخدام استاد در دانشگاه علمی کاربردی در هرمرحله از بررسی شود.
۴ -مدارک ناقص به هیچ عنوان قابل بررسی نمیباشد.
۵ -پذیرفته شدگان جهت امکان تدریس در مراکز آموزش علمی کاربردی ملزم به شرکت در دوره تربیت مدرس “آشنایی با نظام علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی” میباشند.

معاونت آموزشی
دانشگاه جامع علمی کاربردی

استخدام استاد در دانشگاه علمی کاربردی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.