بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

رشد ۸۰ درصدی قیمت سهام شرکت کشت و صنعت شریف آباد

رشد ۸۰ درصدی قیمت سهام شرکت کشت و صنعت شریف آباد

رشد ۸۰ درصدی قیمت سهام شرکت کشت و صنعت شریف آباد نسبت به سال مالی گذشته «زشریف» در بازار سرمایه، در دوره بُحران این بازار توانسته در مسیر رشد پایدار بماند و توانسته رشد ۸۰ درصدی قیمت سهام معاملاتی خود را در یکسال گذشته نسبت به سال مالی مشابه رقم بزند.

رشد ۸۰ درصدی قیمت سهام شرکت کشت و صنعت شریف آباد
به گزارش خبری فا به نقل از ایثار به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، شرکت کشت و صنعت شریف آباد با نماد «زشریف» در بازار سرمایه، در دوره بُحران این بازار توانسته در مسیر رشد پایدار بماند.
در گزارش کُدال آمده است که ارزش سهام زشریف در اولین روز معاملاتی پس از سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱، به ۴۹۰ تومان رسید. این موفقیت در حالی محقق شده که نسبت به سال مالی گذشته (که محدوده ۲۶۶ تا ۳۰۰ تومانی را در معاملات به چشم دیده)، ۸۰ درصد را تجربه کند.
این گزارش همچنین می‌افزاید که در یکسال گذشته و دوره مدیریتی جدید نقدشوندگی سهام بسیار مثبت ارزیابی شده و هیچ گاه برای مدت زمانی بیش از یک روز معاملاتی، صف فروش نداشته است. نماد زشریف در بسیاری از روز‌هایی که شاخص بازار منفی بوده است با رنگ سبز در تابلو خودنمایی می‌کرده است.
گفتنی است؛ زشریف در بین شرکت‌های گروه زراعت و دامپروری و براساس نسبت‌های مالی، همواره جزء شرکت‌های برتر گروه قرار داشته است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.