بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

حضور فیلم «اتاقک گلی» و مستند «۶۴۱۹ روز اسارت» با موضوع فرهنگ

حضور فیلم «اتاقک گلی» و مستند «۶۴۱۹ روز اسارت» با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در جشنواره فیلم فجر

حضور فیلم «اتاقک گلی» و مستند «۶۴۱۹ روز اسارت» با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در جشنواره فیلم فجر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امسال در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، فیلم سینمایی «اتاقک گلی» و مستند «۶۴۱۹ روز اسارت» در حوزه ایثار و شهادت نمایش داده می‌شود.

حضور فیلم «اتاقک گلی» و مستند «۶۴۱۹ روز اسارت» با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در جشنواره فیلم فجر
به گزارش خبری فا به نقل از ایثار، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با اعلام این خبر گفت: امسال با این ۲ اثر به جشنواره فجر ورود پیدا کردیم اما سال آینده با قدرت بیشتری در این رویداد شرکت می‌کنیم.
معاون رئیس جمهور گفت: «۶۴۱۹ روز اسارت» یک مستند ۸۰ دقیقه‌ای در رابطه با شهید لشگری است و فیلم سینمایی «اتاقک گلی» که با مشارکت موزه ملی دفاع مقدس ساخته شده، تاریخ ملت ایران را به نمایش گذاشته و نشان می‌دهد هر موقع جزئی از این ملت توسط دشمنان، معاندان و وابستگان آن‌ها دچار صدمه شده، تنها نمانده است.
وی افزود: ملت غیور کرد به موقع در مقابل منافقان ایستادگی کرده‌اند و هیچ‌گاه ۱۷ هزار ترور که توسط منافقان انجام شده را فراموش نمی‌کنیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: منافقان برای کشتار مردم ایران به صدام خدمت کردند و این‌ها دشمن هموطنان کرد ما هستند، طرفدار واقعی قوم کرد، کسانی هستند که خونشان را برای حفاظت از مردم بی‌گناه ریختند و هنوز هم آمادگی فدا شدن برای ملت را دارند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.