بنر ۱۳۵۰x 250 هدر سایت

خبر خوش فراجا برای سربازان وظیفه غایب

خبر خوش فراجا برای سربازان وظیفه غایب

خبر خوش فراجا برای سربازان وظیفه غایب رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا گفت: با ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح تمام سربازانی که دارای غیبت بوده و در حال خدمت هستند می‌توانند از امتیاز کسر خدمت پدر خود (رزمندگی ، جانبازی و آزادگان) بهره‌مند شوند.

خبر خوش فراجا برای سربازان وظیفه غایب

به گزارش خبری فا سردار تقی مهری عصر جمعه در جریان بازدید از پادگان شهید بیگلری مشگین‌شهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در گذشته سربازان غایب این امتیاز را نداشتند که از مزایای کسر خدمت پدر در زمان حضور در جبهه‌های جنگ بهره‌مند شوند.

وی به افزایش حقوق سربازان اشاره کرد و گفت: از دولت محترم و مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم همانند سال گذشته که توجه خاصی به افزایش حقوق سربازان شد ، در بودجه سال ۱۴۰۲ نیز افزایش حق و حقوق سربازان پیش‌بینی شود.

وی افزود: در ماه‌های اخیر تعداد سربازانی که به خدمت مقدس سربازی آمدند افزایش یافته که نمونه آن در پادگان شهید بیگلری مشگین‌شهر مشهود است.

وی ادامه داد: سربازان از روحیه بالایی برخوردار هستند و برای برقراری نظم و امنیت و تقویت بنیه دفاعی در کشور تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امنیتی که در مرزهای جمهوری اسلامی برقرار است، بدون شک به علت همراهی و حضور سربازان و جوانانی است که برای خدمت نظام وظیفه در اقصی نقاط کشور حضور یافته‌اند.

سردار مهری به بازدید از مرزهای استان اردبیل اشاره کرد و افزود: در سایه مدیریت و روحیه خوب تمام سازمان‌های نیروهای مسلح در استان ولایت مدار اردبیل هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.